radar detector

M

motje

even een niet satgerichte vraag wat is de beste radardetecrot voor in de auto ik heb er al verschilende gezien en ze zegen alemaal de beste te zijn ik zat te denken aan een Target Euro 220 (Express) of een Quintezz XT6000 Z1 graag ervaringen van gebruikers van deze apparaten

 
Heb zelf nu 2 jaar de Vector Europa 966R welke tot grote tevredenheid werkt.

Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.

Is de enige die (fatsoenlijk) werkt op de 34 GHz. Op 24 GHz zeer ruim de tijd om te remmen.

Komt bij de tuftufclub het beste uit de test.

 
Laatst bewerkt:
heb bij h....ords een roadie 500 voor 159 € zien staan kwam volgens de site niet slecht uit de test nog voor de quintezz uit de test net na de vector

groetjes motje

 
Die roadie is volgens diverse bladen en testen alleen nog goed als decoratie, gelet op de prestaties van dat ding.

De quintezz is een low-budget detectortje die prima voldoet mits je niet al te snel rijdt!

Maar inderdaad sluit ik mij bij de keuze van MrBeam aan!

 
Quintezz doet het hier nog steeds goed :biggrin::biggrin:

 
Ik heb zelf ook de Vector Europa 966R niet goedkoop maar wel goed. Voldoende tijd om te remmen.

huub

 
ik heb een Vespacar 4x4, ik moet em nog opvoeren, anders werkt mijn stinger niet ....

ik heb dat ding niet voor niets gekocht !? :)

 
Er zijn ook metodes om de quintezz wat selectiever te maken en gevoeliger voor de radarsystemen.

Helaas ben ik de URL kwijt van de website waar deze metodes besproken worden. :sad:

Misschien dat iemand anders hem nog heeft?

Ik heb zelf een jaar lang met deze aanpassing rondgereden met volle tevredenheid.

Helaas moet ik een nieuwe kopen omdat na een verjaardagsbezoek in de Bijlmer enkele onverlaten het nodig vonden om mijn auto leeg te halen.

 
Dit is een bijzonder informatieve site waar ik, en mijn verkeersboete vangende vriendin, veel aan zullen hebben!

Ze is namelijk geflitst op zo'n meetlus en zo'n boete schijnt volgens de info op de site met succes aan zijn te vechten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan