1.80 off set polarmount

S

spysat

Voor diegenen die op zoek zijn naar een polarmount voor een 1.80 off set schotel eindelijk goed nieuws.

Deze polarmounts worden niet meer gemaakt sinds enige tijd en zijn dus ook nergens meer te koop, ik heb echt de halve wereld afgebeld en gemailed (vandaar in topic hardware problemen).

Het bedrijf rian in Waalre (een antenne fabrikant) heeft sinds kort besloten deze polarmounts zelf te produceren (inmiddels heb ik er 1 gekocht en ontvangen).

Het is niet mijn bedoeling reclame maken voor dit bedrijf, en als dat wel zo wordt gezien door de mods of de admin, mijn excuses dan daarvoor, maar dit is zeer bijzonder nieuws omdat deze polarmounts NERGENS meer te koop zijn, geen concurentie, dus ook geen reclame denk ik .

Ik meld dit dus omdat de merendeels fanatieke hobbyisten die zo'n schotel bezitten met een vaste mount wellicht erg blij zullen zijn met dit nieuws.

groeten,

spysat.

 
Eigenlijk vind ik dit zelfs heel goed nieuws voor de hobbyisten, daarom heb ik een copy van dit bericht geplaatst in nieuws en info.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan