Does it work ?

R

redneck eyeball

Je kent die infomercials wel ... duurt telkens een half uur om een of ander product voor te stellen die beloven het leven zoveel makkelijker te maken, of een of ander fitness ding, ontharings middel enz.

Maar werken die spullen ook wel echt ?

Deze websites probeerden het voor U uit.

http://www.krbctv.com/diw/index.htm

http://www.khnl.com/Global/category.asp?C=6747

(deze heeft zelfs video filmjes)

Als jullie nog dergelijke websites kennen hoor ik het graag.

CU

Red

 
LoL. ik zou sowieso nooit bij dergelijke tv programmas iets kopen

 
Natuurlijk werken die dingen!

Dat je daaraan durft te twijfelen zeg, schandalig!

Ze helpen bijvoorbeeld de fabrikant rijker te maken, en natuurlijk de importeur van deze dingen.

In dat opzichte werken ze perfect!

En een pompschroevendraaier had ik in mijn schooltijd ook al, zo'n 18 jaar geleden.... :biggrin:

En niet te vergeten, ze geven de kopers van dat soort goederen enorme wijsheid die relatief weinig kost.

Alhoewel sommige kopers iets meer van deze wijsheden moeten kopen voor ze eindelijk de wijsheid hebben opgedaan dat al dit soort koopjes één pot nat zijn.

.............................namelijk waardeloos.

 
mijn overbuurman is er ook ingestonken.

die heeft zo`n verfroller besteld waar je de verf in kan doen.

zit met smart te wachten tot hij hem gaat gebruiken.

 
hoho, vergeet niet dat er dus wel degelijk producten tussen zitten die wel degelijk werken.

Zo was een een product om vlekken te verwijderen die wel degelijk werkt, en zelfs vlekken die al jaren ergens in waren probleemloos wist te verwijderen ... Didi7 dacht ik.

Ook de steam buggy schijnt goed werk te leveren.

Maar het grootste deel is compleet nutteloos ... een plank om hemden te vouwen ???? Een stick om boter te smeren enz ...

CU

Red

 
ook dat, Quick & Bright, heeft me moeder gebruikt, de vlekken gaan er soepeltjes uit :biggrin:

 
quick en bright? dat is toch dat spul wat alles weer wit maakt, ook als het niet wit hoort te zijn?

En zelfs de vlekken op het luipaardenvel verdwijnen, als je het daarop gebruikt!

Volgens mij helpt wasbenzine of desnoods videospray net zo effectief... :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja zo produceer ik dagelijks ook een perfect schoonmaakmiddel.

Volledig biologisch. Het heet condensaat en als je niet oppast ben je ook spontaan je neusvleugels kwijt.

 
Ja, die "schoonmaakmiddelen" van Zeeman kennen we. Of het nou jenever, wodka of een kruising van die 2 is weet niemand, en waarvan het is gemaakt al helemaal niet maar dronken zal je er best van worden:)

@Flup.

een schaar doet ook wonderen en kost een stuk minder dan al die rommel van tv.

Peter.

 
Ja, die "schoonmaakmiddelen" van Zeeman kennen we. Of het nou jenever, wodka of een kruising van die 2 is weet niemand, en waarvan het is gemaakt al helemaal niet maar dronken zal je er best van worden:)

@Flup.

een schaar doet ook wonderen en kost een stuk minder dan al die rommel van tv.

Peter.

 
Voor petertje is het misschien handig om zijn toetsenbord of monitor te behandelen met 'quick and bright' gezien zijn dubbele posting! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Het werkt echt!!

Wonder spul dat quick and bright.

Hier bij mij achter is een manege.

Wat denk je dat ik zag?...een Zebra die behandeld was met dit wonder spul.

Het kan natuurlijk ook een Schimmel zijn geweest.

Gr Ghost

 
@Ghost, gezien de aankomende sinterklaastijd zou dat best wel eens zo kunnen zijn!!

Door de €uro konden ze waarschijnlijk geen echte schimmel betalen en hebben ze maar een zeebra behandeld met Quick en Bright!

Mij benieuwen hoe deze op de inmiddels verwaaide daken loopt!

 
Woehaaaaaaaaaaaa.

Daar heb ik niets aan toe te voegen(hehehe)

Gr Ghost.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan