gzip compressie

H

hce_nl

Heren boardadmins,

Je kan met PHP gzip compressie gebruiken, hierdoor laadt de pagina (veel) sneller.

Als je hulp nodig hebt dan mail je maar :)

 
Bedankt voor de tip.

Het board draait de laatste tijd inderdaad wat langzamer dan normaal.

Gzip compressie is me bekend, doch dat moet op de server geinstalleerd zijn. De boardsoftware ondersteunt het in elk geval dus dat is wel gunstig.

Als ik me niet vergis staat het geactiveerd, maar is de gzip software niet op de server geinstalleerd, en helaas is het niet onze server, maar voor de zekerheid zal ik het nog even navragen of dat misschien inmiddels toch gebeurt is.

 
Board laatste tijd trager ??? Hier gaat ie met adsl supersnel hoor.

Gr.

exDumber

 
Oh bedankt voor de tip exDumber!

De laatste tijd gaat het hier redelijk langzaam, maar nu is me opgevallen dat dit ook bij andere sites het geval was.

Nu blijkt dat ik de proxy van @home aan heb staan.:)

Dan is alles 2x zo langzaam als zonder proxy gebruik. Overigens is internet met @home zonder proxy ook al wat langzamer dus dan ben ik blij dat het daaraan ligt.

Inmiddels heb ik voor de zekerheid de gzip compressie actief gezet (yep, stond weer uit) en op 2, dus ben benieuwd.

Ook nog goed nieuws voor mezelf, @home opgezegd, eind november ben ik er van af en rond diezelfde tijd komt Fast ADSL en dan kunnen we ook fatsoenlijk internetten.

 
De site loopt zelfs met een chello abbo razendsnel!

Niks mis mee dus! :)

 
Nee nu ik de proxy uit hebt vliegt ie vanavond ook weer, zal echt wel aan flut@home liggen.

Kreeg vandaag ook een email dat ze nu in november de capaciteit gingen verdubbelen vanwege de enorme toestroom van aanmeldingen, en dan zou de snelheid ook weer gecontinueerd worden zoals men dat gewend was want het regent klachten in Maastricht van langzame kabel.

Voor mij al te laat.:)

Vandaag kabel opgezegd en fast adsl aangevraagd, per begin december heb ik superspeed.:biggrin:

 
Mhhhhm, hier nog steeds analoge verbinding, geen kabel, geen adsl, alleen het updaten van de virusscanner kost al 30 minuten ( 4,4 kb per seconde).

Boets

 
Kijk nu vliegt de site erover.

Moet snel lezen anders issie weer weg :biggrin:

Heel mooi zo!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan