emu's

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Hier mijn bevindingen over de 2 meest gebruikte emu's.

de g-box versie .49 (meestal in de box aangeduid als gbox) en de .75(beta), meestal in de box te vinden als camD.

De 49 zet de key's die hij vindt onderin de file van de desbetreffende scrambling. Alleen doet ie dat niet goed;-(

Hij zet alle nieuwe key's namelijk achter elkaar en om beeld te krijgen moeten ze netjes onder elkaar staan. (bugje dus)

Ook heeft de 49 onoverkomelijke problemen met het vinden van mk's op viasat.

De .75 vindt ze wel, maar in de images die ik gezien heb waarbij deze versie voorkomt, worden de key's niet van temp naar key's geschreven,

zodat je ook geen echte up krijgt, kortom nog buggy-er.

Maar dit soort dingen uitvogelengeven je wel het gevoel dat je weer met de hobby bezig bent.

Kortom, wie heeft er aan vullende ervaringen met emu's dan hoor ik dat graag.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn maar kleine foutjes. Als we de source hebben halen we die er zo uit.

Ik heb wel wat emu sources maar dat zijn niet de g-box sources volgens mij. Ik heb ze ook nog niet kunnen proberen want we zijn nog niet zover.

We zijn nog steeds bezig om de huidige branch (laatste source code) die beschikbaar is te compileren. We lopen daar tegen wat problemen aan. het compileer proces blijkt er gevoelig te zijn m.b.t. versies van compileer tools. Aangezien een compilatie pas na een uur of 10 fout loopt gaat het niet snel.

ik heb net de linux bak geupdate van een p1 200 naar een amd 900 met 512mb geheugen. dat helpt wel. compileren duurt echter toch nog een uurtje of 2...

Als we de zaak successvol hebben kunnen compileren kunnen we de emu erin hangen en dan kunnen we testen hoe e.e.a. loopt.

Kunnen jullie mee helpen speuren naar emu sources?

Dan kunnen we als we zover zijn de zaak erin sleutelen en lekker laten lopen!

JCsat

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan