Duckforum eventjes weg

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Wegens een hack op de database gisteren, is het Duck forum tijdelijk even gesloten.

Met verkrachte eenden... euh.. sorry:) Met vereende krachten wordt er nu gekeken de database z.s.m. weer online te krijgen, er is een backup aanwezig, alleen wordt nu tevens geprobeert om alles zo dicht te zetten dat de misbruikers ook niets meer aan de passwords hebben die ze nu hebben.

Het Eendenteam hoopt vandaag het forum weer online te krijgen.

Mijn persoonlijk advies aan mensen die van het Duck Forum gebruik maken, is om na het terug online komen van het forum, in hun profiel zo snel mogelijk hun passwoord te wijzigen voor alle zekerheid.

De passwords zijn wel encrypted, maar veiligheid voor alles.

We wensen Duck veel succes toe en hopen dat ze het vandaag weer in orde krijgen.

 
Jammer dat dit telkens moet gebeuren, ik kom al tijden op het duckforum en het is al vaker hommeles geweest. Het is altijd een goed en eerlijk board, waar je mag zeggen wat er op je hart ligt.

Als de verantwoordelijke heren zich dan zo slim vinden, waarom steken ze hun tijd dan niet in betere zaken, we weten allemaal dat die er wel zijn :):).

 
Geen nood, zoals gezegd komt ie vandaag weer online, ik kreeg net bevestigt dat ze er hard aan bezig waren en dat dit vrijwel zeker weer zou lukken.

Maar je hebt gelijk, de verantwoordelijken voor deze hack konden beter hun tijd elders mee besteden. Dit zet geen zoden aan de dijk, je hebt er alleen de users mee, en je krijgt er zelf ook meer tegenstanders door als je bekend bent etc.

 
Het eendje is terug met een tijdelijk board.

CU

Red

 
Oh? Niet op de directory waar hij normaliter de zaak in heeft draaien want daar staat nog altijd de 404 pagina.

 
Nou voor deze ene uitzonderlijke situatie dan;-)))

 
het lijkt me dat deze links ook niet echt koosjer zijn, want ik zie geen mail van BT?

verwarring troef

groovywill

 
Helemaal geen verwarring, die mail van mij stond en staat nog steeds op duckfiles.nl in de bovenste posting, en dat is dan de door die nep-eend gewijzigde versie, want ik zou zelf nooit zeggen dat duckfeils.nl de echte zou zijn.

Ben net nog gaan kijken staat er nog steeds.

De links die redneck aangeeft zijn de juiste links, daar zit de enige echte duck.

Inmiddels heb ik daar ook een paar postings gedaan voor alle zekerheid.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan