LET OP!!! Toxbee speelt een vuil spelletje op duckfiles.nl

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers!

LET OP!!! Ga NIET naar http://www.duckfiles.nl deze site wordt gerund door Toxbee, die daar ook de gestolen (nee niet anoniem gekregen) database van de ECHTE duck in heeft staan.

Ik heb het gemerkt omdat mijn ip opeens gebanned was zonder dat ik een posting gedaan had. Ik dus fijn met een proxy een posting gedaan en de users gewaarschuwd en wat gebeurde er? Nog geen minuut later werd hij gewijzigd in het volgende:

=============================================

Laat jullie niets wijs maken jongens!!!!

Er wordt een vuil spelletje met jullie gespeelt door cardwriter.

http://www.duckfiles.nl is de enige echte ducksite!!!!

__________________

Greetings, Black Tiger

=============================================

DIT HEB IK DUS ABSOLUUT NIET!!!! GESCHREVEN!!!

Hij probeert hier ook cardwriter in te betrekken, degene die een rechtszaak tegen toxbee heeft lopen.

Verder hebben jullie zelf allemaal op s4a deze week kunnen lezen dat het Toxbee is, die in het bezit is van de database van duck en de passwords etc.

Daarom is s4a nu ook effe offline, hij moet het in de gaten houden bij duckfiles.nl.

Daarom ook heb ik een ip ban want UITSLUITEND Toxbee kent dat ip en de echte Duck.

En de echte Duck zou mij nooit een ban geven, omdat wij notabene overeengekomen zijn dat ik hem ga helpen. Alleen wist Toxbee dat nog niet, daar hebben we vandaag ver gemailed.

Er is inmiddels ook melding gemaakt van misbruik door Toxbee, daar mag hij ondergetekende dan voor danken, zo ben ik dan ook wel weer.

Let dus op, de .NL duckfiles site is NIET de echte duck maar je reinste besodemieterij door Toxbee oftewel Toxicq/TB want dat is 1 pot nat!!!

Sorry, ik wilde niet meer openbaar gaan met dit gezooi, maar op die achterbakse manier illegaal zitten zooien met andermans naam geeft mij het recht goedwillende gebruikers er voor te beschermen!

 
En dit was de originele posting:

Black Tiger

duck vriend

Registered: Sep 2002

Location: State Penitentiary

Posts: 62

Laat jullie niets wijs maken jongens!!!!

Hier wordt een vuil spelletje met jullie gespeelt door Toxbee, vandaar dat ie ook geen Cardwriter invloeden wil.

En daarnaast, ik heb me nooit misdragen op duck of tegen duck maar nu heb ik ineens wel een ip ban?

En dat terwijl als hij beweert de echte originele duck te zijn, hij nooit mijn ip gehad kon hebben, want vroeger kwam ik vrijwel nooit op duck en ik heb pas sinds kort een nieuw IP.

Daarnaast zou duck NOOIT een .nl domein kiezen alleen al uit juridische gronden.

Wat hier gebeurd is zuivere diefstal van copyright en persoonsgegevens.

Toxbee, hou je in de gaten jongen, zorg nu maar dat je die database offline haalt want ik ga NU regelen dat je provider vanavond een probleem heeft c.q. liever gezegd, dat jij een probleem hebt wegens een ander soort copyright!

__________________

Greetings, Black Tiger

De verandering gebeurde onder mijn ogen.

Toen ik hier op wilde replyen, gebeurde het volgende:

Ik kon inloggen op mijn account en pw wat ik ook bij duck had.

Ik typte de reply in, toen ik op verzenden drukte, bleek mijn account in de onderliggende seconden gewist te zijn!!

Ook opvallend is dat juist vanavond S4a gesloten is, ze zullen wel met andere zaakjes bezig zijn;-))

 
Inmiddels heeft Toxbee daar mijn pw gewijzigd zodat ik niet meer posten kan om te zeggen dat ie mijn posting ge-edit heeft.

Ben benieuwd hoe lang de posting van Hangslot die er nu staat, daar ongewijzigd blijft staan.

Momenteel staat er dat het onzin is en hij plaatst de juiste links naar de echte Duck.

Volgens mij zal het niet lang duren dan zal er in zijn posting ook wel met de links gerotzooit zijn of is het bericht ook aangepast zodat het lijkt alsof er staat dat het zgn. de echte duck is, net zoals bij mijn posting gebeurde.

Laat jullie dus niks wijsmaken dus!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er net dit gepost hoe lang zal het er staan.

krijg een vreemd gevoel als ik hier nu kom.

net zo`n gevoel als een jaar of 3 terug, toen ik in een keer teebee aan de telefoon had met de mededeling als ik nog meer van zijn gemene zaakjes aan het licht bracht hij me wel even zou komen opzoeken.

 
Niet te geloven wat die gast allemaal bedenkt.

En hij zal er echt niets mee opschieten.

Hij moet gewoon nog ff doorgaan met provoceren.

Dan loopt ie vanzelf een keer de verkeerde gast tegen het lijf, en is er weer een geval van zinloos geweld op het journaal.

Alleen zullen er dan niet zoveel mensen verontwaaridgd zijn als de laatste keer.

 
Even het noorden kwijt ...

http://www.duckfiles.nl/

Kijk eens bij de links, da's vreemd ... een link naar het Funboard.

http://duckfiles.flappie.nl/

Startpagina met reclame van Cardwriter BV

Dus duckfiles.nl zit de postings van BT aan te passen enz terwijl ze zelf linken naar het Funboard.

Duckfiles.flappie.nl zou de echte zijn, maar ze maken reclame voor cardwriter bv.

Wie snapt hier nou nog wat van ???

CU

Red

 
Hier het noorden;-))))

Die link naar fun stond al op duck, dus het moet wel echt blijven;-))

Cardwriter banner stond er ook altijd al.

 
Ze manupileren postings.

Ik heb een aantal malen de link http://www.ikben.de/duck1 geplaatst en daar hebben zij weer duckfiles.nl van gemaakt.

Kreeg een laatste waarschuwing en ben nu gekickt en mag daar niet meer binnen.

Big-Henk

 
Laatste waarschuwing? Ook dat komt me zo bekend voor.

Oke jongens juridisch gezien moet ik zeggen dat het niet 100% zeker Toxbee is maar aan zeer grote zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, oftewel, in mijn ogen kan het niet anders.

Maar jullie begrijpen wat ik bedoel.

Redneck, als je de pretentie hebt te zeggen dat jouw duck board het echte duckboard is, dan moet je het wel echt laten lijken natuurlijk, vandaar die links.

Maar als het allemaal zo echt zou zijn, had ik al bij voorbaat geen ip ban op dat duckboard gehad. Het is typerend gedrag en het is allemaal te herleiden.

Eenvoudig.

Sorry, ik vind het ook niet leuk, maar ik kan niet tegen 2 dingen.

a.) Dat men mij een leugenaar noemt

b.) Dat men postings van mij gaat editten en wijzigt in geheel het tegengestelde.

En dat blijkt dus bij meer users gebeurd te zijn, bij Big-Henk heb ik het zelf toevallig ook zien gebeuren.

Na een refresh was de posting opeens anders.

 
Ben je net niet elke dag online omdat je met een inrichten van een nieuw huis bezig bent en dan begint de hele ongein weer.

We zullen maar zeggen dat de blaadjes aan het vallen zijn...krijgen wel meer mensen last van gekke uitspattingen.

 
Ik ben een leek op juridisch gebied, wat zou er tegen deze onzin gedaan kunnen worden? Ik kan trouwens ook niet inloggen, mijn IP is ook geband. Net als bij S4A .... erg toevallig.

nou zoals de vijand altijd zegt:

groetuhhhh ( zegt een schaap ook als hij kl##rk#mt )

 
Ja lijkt wel of alle op s4a gebande ip's daar ook gebanned zijn, errrrruugggg toevallig inderdaad.

En stom van hem want dat brengt alleen maar meer bewijs dat het net daar vanaf komt.

Er kan niet veel tegen gedaan worden behalve door de eigenaar van de database.

Zo kun je een rechtszaak aanspannen vanwege diverse dingen, zoals inbraak, stelen en misbruiken van privacy gevoelig materiaal en nog een paar dingetjes.

Of gewoon dit soort spelletjes bekend maken bij de gebruikers zodat zij ook steeds beter weten welk vlees ze in de kuip hebben en hoe fijn iedereen het met elkaar heeft en met elkaar kan opschieten (ondanks dat we het over bepaalde dingen oneens kunnen zijn) terwijl er maar 1 is die dat niet blijkt te kunnen.

Negeren die hap, zijn provider heeft als het goed is morgen toch al een briefje of anders maandag en je zal eens zien hoe snel die ongein dan weer offline is gehaald.:)

 
Ik hoop dat het waar is en we staks een 404 krijgen op de fake url. Dit is te ziek voor woorden. Zielig is het.

Mijn site is ook gekopiërd door een persoon http://members.home.nl/subzero4/ .

Ik heb mijn layout zelf maar veranderd want de persoon in kwestie reageerd niet. http://www.drdiq.nl

Zelfs de voor hem nutteloze links als sjeffie en vince gsm staan er nog gewoon op, in het script staat nog steeds mijn naam en url.... ga zo maar door.

Dit is wel lang niet zo erg als wat er bij duck gebeurd, maar ik snap het probleem en de ergenis daardoor maar al te goed.

Jammer allemaal! Inderdaad gewoon negeren

 
Laatst bewerkt:
Prettig als copycats zoiets doen, in elk geval weet je wel dat het een @home user is.

Logisch dat ie niet per email reageert want dan zou je zijn ip adres kunnen achterhalen.:)

Andere optie: Klaag bij @home over schending van copyright en misbruik van jouw naam en sitegegevens.

Zou kunnen helpen.

 
Hmm goh wat raar dat sat ineens niet meer .com maar .tv is....hehehe

 
Ja de laatste twee nummers zijn nu 212.xxx.250.252 en eerst waren die laatste nrs. 252.252.

Maakt niet uit, hij moet alles nu goed verbergen nu er zaken tegen hem lopen, zal moeilijk voor hem worden maar dat heeft ie zichzelf gezocht.

 
heren en of dames

ik ben er is goed voor gaan zitten en heb veel gelezen

en als je alles leest kom echt tot de conclusie

(en eerder post ik niet) dat er maar een lult

en dat is Toxic en of teebee

want lult zich zelf regelmatig met bepaalde woorden tegen

na veel lezen is het voor mij rond

Black tiger en duckteam en alle anderen die hier in betrokken zijn geraakt

jullie hebben mijn steun

als ik kan helpen zal ik het niet laten

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan