verdeel en heers.

G

goto

Duckboard gehackt,S*****l krijgt de schuld en op dit board zijn ook al bemoeienissen.

Dat zijn dus 3 grote boards die zich met dit voorval bemoeien en elkaar in de haren vliegen.

Kan het niet zo zijn dat er een vierde partij is die dit alles veroorzaakt heeft en daarbij baat heeft,wie laat ik in het midden maar wie heeft er baat bij dat door al dit gedonder misschien wel boards verdwijnen.

Een provider wellicht die misschien,die alle legale wegen heeft bewandeld en zero resultaat behaald heeft en door de "verdeel en heers methode" zo van de boards probeert af te komen.

Dit is misschien een heel verkeerde en domme denkwijze van mij maar moest er aan denken na de postings van de afgelopen weken op de verschillende boards gevolgt te hebben.

ps:ben alleen op de boards voor de hobby en vind ze allemaal even interessant en hoop dat dit alles opgelost word zodat we weer verder kunnen gaan met waar we mee bezig waren...DE HOBBY.

 
Laatst bewerkt:
Ik krijg dat gevoel wat Goto heeft ook wel een beetje eigenlijk.

Volgens mij is er iemand aan het onrust zaaien om doelbewust een soort van oorlog te ontketenen.

Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat de medewerkers van C+ of een dergelijke provider de boel aan het opruien zijn!

Ik bedoel, als het juridisch niet mogelijk is om de boards te sluiten dan moeten er andere wegen bewandeld worden!

Dit zou best wel een een redenering kunnen zijn waar de board eigenaren eens rekening mee mogen houden!!!!

 
Nee sorry, dat lijkt me vreselijk stug.

Ik heb met geen enkele provider contact gehad, hoe zouden die dan opeens aan mijn nieuwe ip moeten komen.

"Kan het niet zo zijn dat er een vierde partij .. "

Waarom zou net uitgerekend ik als enige al bij voorbaat op duckfiles.nl een ip ban hebben?

En een 4de partij zou in principe wel mogelijk zijn, maar die kunnen dan mijn nieuwe ip niet hebben.

Dus naaah.. 4de partij lijkt me erg stug en Toxbee heeft zelf op s4a al aangegeven de database en passwords te bezitten in de inmiddels verwijderde posting in het off-topic forum.

Verder zou ik me er niet mee bemoeien normaliter, maar ze hebben de fout gemaakt mijn bericht te editten en te veranderen in een tegengesteld bericht, dat is voldoende om herrie met me te krijgen.

En dat is met meerdere users gebeurd, neee.. een 4de partij, als dat het is vreet ik een schoen op. Er heeft niemand baat bij, in dit geval Zou satfun en satnerds toch niet verdwijnen, duck ook niet, en s4a volgens mij ook niet.

Trouwens een provider riskeert dit ook niet.

Weet je wat je kunt krijgen voor diefstal van een database en in bezit houden van onrechtmatig verkregen privacy gevoelige gegevens en het misbruik maken daarvan? Om nog maar niet te spreken over iets waar ik nu even niets over zeg, maar wat ook nog over copyright gaat?

Nee jongens, met 200% zekerheid kan ik zeggen dat hier GEEN bedrijf achter steekt, dit is echt een aktie van een asociaal jaloers manneke, en daar ken ik er maar 1 van.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar zoals bekend rust is een fabeltje altijd een bron van waarheid.

Nou is dat stukkie waarheid dus het deel waarin over onrust en doelbewust oorlog uitlokken wordt gesproken.

Maar het is op heel eenvoudige wijze te bewijzen (en dat houden we lekker nog even voor onszelf) dat het van 1 kant af komt.

Lees het goed: Al dit soort ellende komt van 1 kant.

Nou zijn er een hoop verschillende mensen in deze hobby, met verschillende karakters.

De ene reageert niet zo snel op dit soort gestook, de andere wel.

De afgelopen tijd heeft het duckteam wel bewezen zich niet snel van z'n stuk te laten brengen.

En dat zint meneer dus niet.

En dan gaat ie over op andere maatregelen.

Alleen zet hij zichzelf daarmee wel te kijken.

En de historie wijst uit hoe zulke oorlogen aflopen.

dus 1 kant die stookt en geallieerden die er een einde aan maken.

Zo zie ik dus de nabije toekomst.

Tenzij er een wel heel drastisch en abrupt einde aan gemaakt wordt.

In dat geval heeft ie voor de 1e en de laatse keer veel aandacht behaald.

 
Tja, jammer dat het zo moet lopen en dat er rotte appels in de mand liggen.

Maar er zijn prima terapieën voor mensen die vroeger op school gepest of achtergesteld zijn, die ter compensatie op latere leeftijd zijn medemensen het leven zuur moet maken. :)

Laten we hopen dat het één groot misverstand is die tijdens een dronken bui is ontstaan.........

Sterkte jongens!

 
Ken niet de ins en outs van het verhaal[wil ze ook niet kennen]bovenstaande was ook maar een gedachte en misschien een overpijnzing waard voordat direct een beschuldigende vinger naar een bepaald persoon[en] gewezen zou worden.

 
Zonder meer verstandig advies goto, wordt je zeer zeker ook niet kwalijk genomen, in tegendeel.

Maar ik heb toen ik van dit gedoe las (toen stond er hier nog niets) eerst zelf wat onderzoek gedaan, daarna een posting aldaar en al dingen gezien die van tevoren en nadien gebeurden, vandaar dat daarna die beschuldigende vinger kwam.

Vandaar ook dat ik op het .org domein schrijf "aan grote zekerheid grenzende waarschijnlijkheid" omdat we het 100% niet bewijzen kunnen, we hebben geen ip's en het domein is weer eens (zoals altijd) geregd op de naam van de hoster.

Maar er zijn voldoende andere sporen. Juridisch helaas onvoldoende.

 
Ik wil me ook niet met deze kwestie bemoeien en kan me haast niet voorstellen dat deze ellende de bedoeling is geweest hebben jullie trouwens de posting op s4all gelezen van de "echte duck" die duckfiles opgestart heeft hij staat bij "downloads en links"onder posting "Belangrijk ducknieuws".

Ik hoop dat deze ellende snel opgelost word want ik kom op alle DRIE de boards even graag op die ene dan wel weer iets meer als op de andere maar dat gescheld en beschuldig over en weer doet niet veel goeds en de lachende "derde" is......

grtz jim

 
................de grote boze oliebol....

 
hebben jullie trouwens de posting op s4all gelezen van de "echte duck" die duckfiles opgestart heeft?
Nee nog niet gelezen, maar ik wed dat die uit zijn veren springt als ie dat leest. Geloof er maar niks van.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan