Nokia 9500 geen geluid meer wel beeld

B

Bjorn-007

Zo ik was weer eens lekker aan het knoeien met de nieuwe software van noonemanit 1.3h

ik krijg ze er alleen maar in via de bdm en niet via de serial. snap er niks van, maar goed. toen ik zo aan het knoeien was geweest had ik na die tijd wel beeld maar geen geluid. heb hier uren mee zitten puzzelen. toen heb ik hem aan de kant gezet, alle stekkers er uit en een nacht laten staan. en nu is er ineens weer geluid.

hoe dat nu komt, snap er niks van

dus voor de mensen die van zoiets dergelijks ook nog last krijgen. Gewoon even laten rusten, zodat de elco's alle spanning kwijt raken en je kunt weer vol op genieten.

oh ja, nog even een klein vraagje he, wie weet precies de toetscombinatie waarmee je kon zien welke codering het kanaal uitzend. in deze nieuwe noonemanit versie?

--------------------------------------------------------------------------------

 
vaak help het in zo`n geval ook om een reset te geven

alle knopjes indrukken aan de voorkant en dan de stekker erin

groeten blokker

 
nee dat had ik ook geprobeerd, meestal helpt dat als de mm het even niet meer snapt. maar dat hielp ook niks, bedankt voor de tip

 
Dit is in het gewone DVB menu ,wel vreemd als ik bij discovery dit doe , dat ie dan aangeeft : Irdeto

Als je echter Menu-C-0 drukt (NoOneManIt), geeft ie alleen de seca Prov/ID 0019

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan