MM Zapt niet...

P

peterkn

Ik heb een probleempje: kanaalwissel gaat niet meer met cursor up/down, ook als ik vanuit de zaplijst een kanaal kies, krijg ik geen beeld. De signaalindicator op de MM geeft heel even een teken van leven, en valt dan weer terug naar 'nul'. Als ik MENU 6(tuner)- 1,2,3,4 of 5 kies, en daar iets verander, of opnieuw invoer, heb ik weer beeld. Met TV'' druk ik het menu weg, op naar het volgende kanaal met de cursor, en weer precies hetzelfde verhaal...

Ik heb al allerhande dingen geprobeerd: amon 4 ipv amon 2.1, allerhande DVB-versies geprobeerd, de 1826, Sandra, er zit nu noonmanit12 in. Maakt niet uit of kanalen gecodeerd zijn, probleem blijft. Ik heb de diseqc sw er ook even tussenuit gehaald, maakt ook al niets uit. Wie kan me helpen ????

Peter

 
Werken de up/down toetsen op de Nokia wel?

Als je op de ab de cijfertoetsen gebruikt springt ie dan wel naar een andere zender?

Probeer de reset eens:stekker eruit,3 knopjes op voorkant indrukken[en houden],stekker erin en 3 knopjes loslaten.

 
De oplossingen hoeven blijkbaar niet al te moeilijk te zijn. Reset, en de zaak is weer OK. Hoe dit euvel veroorzaakt is, blijft me wel een raadsel. Nog nooit eerder meegamaakt. Toch al wat keren van software veranderd, settings veranderd, loggen etc.

Maar mooi dat het weer werkt. Bedankt heren!

Weer Vrolijke Peter

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan