Download opend automatisch

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Sinds ik sp1 erbij gezet heb, heb ik dus het probleem als ik iets van het net download(zip), dit bestand in de temp wordt opgeslagen en word geopend.

Dit is knap irritant, want ik wil zelf kunnen zeggen waar ik de zip wil opslaan, zodat ik deze later uit kan pakken.

Ik heb alle instellingen al gecontroleerd, maar kan hiervan niks terug vinden.

Iemand enig idee hoe dit uit te schakelen is????

Thanks

 
Rechts klikken op de link, kiezen voor 'doel opslaan als' of 'save target as' en dan kan je vertellen waar je het bestand wilt hebben.

Detail: Ik werk al een tijdje met SP1 en heb dit nog niet ontdekt...

/me

 
@skidz

Ok, bij bepaalde sites werkt dat, maar er zijn sites die dus de rechtermuis functie hebben uitgeschakeld. Daar kun je af en toe nog omheen, door eerst de scrolltoets en dan rechtermuistoets te drukken, maar de meeste hebben dit al uitgeschakeld.

En op die sites heb ik dus het probleem.

 
heb ge al geprobeert met programmas als download accelerator

daar heb ge instellingen om het gedownloade file naar de desktop te plaatsen

of te wel als ge op de download file klikt tergelijke tijd op de alt kl

dan opent zich een venster met de vermelding downlouden

klik op download

verschijnt er weer een venster die u vraagt waar de file moet geplaats moet worden

succes

 
ik heb ditzelfde ervaren nadat ik winzip had geinstalleerd,even de registraties aangepast zodat winzip niet meer als default voor zip bestanden gepakt wordt en het probleem was verholpen.

grtz

 
@Geinponem

Misschien een goede tip van je, ik heb geen winzip, maar winrar draaien, maar zal toch eens kijken of het daarmee te maken heeft.

 
open de verkenner..ga naar map opties ..dan de map bestandstypen ..en VERWIJDER ..ZIP...dan is het weer normaal had het zelf ook.. is b.v heel lastig als je bij de bekende fus site download

succes

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan