Merken???

S

satwilly

Welke merken dbox2 zijn er? Ik hoorde dat Nokia en Galaxis zo´n ding maken. Zijn er nog meer en wat is de beste??

 
Philips Nokia en Sagem

 
Je bent er nog een vergeten Galaxis :) maar daar kan geen linux op.

 
Zit er technisch geen verschil tussen de 3 merken waar linux op kan?

 
weinig. Enige is dat de nokia problemen heeft met het afspelen van de streams terug van de pc naar de dbox. de philips doet dat beter!

Ik denk dat ik een philips zou nemen volgende keer.

JCsat

 
De Sagem is er in twee versies. Met 1 en 2 chips. Deze hebben verschillende images nodig.

 
Als ik dit allemaal zo lees lijkt het mij dus verstandig om voor een Philips te kiezen. Nu nog ff uitvinden waar ik zo´n ding kan kopen. Iemand enig idee? Graag een PM dan...

 
http://www.ebay.de

Bieden maar .in nederland zal echt een probleem zijn.

Wat betreft de images ,ook daar is een perfecte tool voor om de images die voor een 2 chip zijn te converteren naar de 1 chip versie en andersom.

Het streamen geeft inderdaad op de philips de minste problemen wat weer te maken heeft met de enx chip.

 
Bedankt allemaal voor de info. Nu nog op zoek naar zo´n box(the mother of the D*****b**!!) Als ik er 1 heb zal ik mij wel weer melden.

Bedankt!

 
M´n Duitse kennis mailt mij dat hij niet weet welk merk ie krijgt. Hij had het over Nokia, Philips, Sagem of Galaxis. Als ik goed op de hoogte ben maakt het eigenlijk niet uit, maar over de Galaxis is hier nog nooit gesproken. Kan ik er vanuit gaan dat de Neutrino sw ook gewoon op deze box draait?

 
mr. Hotbird schrijft hierboven dat op dit merk geen linux wil dus die moet je niet hebben.

 
Mij is in elk geval opgevallen dat de Nokia veel stabieler is met de Neutrino versies dan de Philips.

Dit heeft allemaal te maken met de drivers die gebruikt worden voor de chipsets. In elk geval is de gtx chipset stabieler.

Het streamen met behulp van Tuxvision levert bij mij geen problemen op ,zowel het beeld als het geluid wordt goed op mijn scherm getoverd.

 
Dan moet ik ook maar zien dat ik een nokia krijg en mijn philips in de verkoop doen:)

 
Daarom zijn er nu dan ook speciale neutrino versies voor de Gtx chipset (nokia) en de Enx chipsets(philips/sagem), waarbij de enx versies (bijna) perfect lopen in mijn philips.

Een gtx versie in een Philips laden of een enx in een Nokia laden, zal dus leiden tot een instabiele werking.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan