Universal cam met penta 9

D

Derek

Al enige tijd werkt mijn Echostar 5000 met een Universal Cam (met rood etiket) uitstekend (afgezien van af en toe blokken in het beeld). Nu wou ik er de nieuwe penta 1.09 opzetten, wat aanvankelijk lukte maar op het einde van Dreamload kreeg ik de mededeling dat er een probleempje was me de flash. Nu herkent de echostar de module niet meer, blijft initializing. Wat ik ook probeer het lukt niet om met dreamload de module terug te programmeren.

Weet er iemand raad?

 
Wat voor software zat er voorheen in ? Orgineel Ucas ?

Dan kan je proberen om van http://www.ucas.it de orginele UCAS soft terug te laden. Zat er al een dream versie in dan kan je niet terug.

Dream en de dream loader zijn geen RAW binary formaten en terugflashen van dream naar Ucas is nog niet mogelijk.

 
Ik bezit dezelfde CI en heb hier zonder problemen de 1.09 opgezet.

Probeer eens de CI 3 x in en uit de decoder te halen, als het goed is springt hij dan automatisch in de Dreamload mode.

Succes.

 
Na diverse pogingen heb ik dan toch de module terug in Dream load gekregen en heb ik zonder problemen dit maal de penta 1.09 software kunnen programmeren. Waarom het zo moeilijk ging weet ik eigenlijk nog niet, maar goed alles werkt nu prima.

 
@Derek, mag ik jou eens vragen hou die universalcam er precies uitziet?

Ik heb namelijk een module in handen gekregen, met de penta1.09 software er ingebakken, met een vreemde sticker er op.

Het schijnt een Axas module te zijn, versie 1.42.

Het merkje word aangeduid met een hele groete rode 'X' en een paarse streep links op de sticker.

Weet jij toevallig wat dit voor module is?

 
Het is een module met rode sticker met in het zwart de tekst "Universal cam" . Voor de rest staat er niets op, op de achterzijde staat dvb maar geen nummers of zo.

 
Thanks, ik krijg nogal wat modules aangeboden de laatste tijd en zal eesn opletten of deze er ook tussen zit.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan