nieuwe kanalen bij canal+

Status
Niet open voor verdere reacties.

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.956
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hallo,

in het canal+ bouqet zijn de volgende nieuwe kanalen van start gegaan:

12344 h 3/4 27500 eurosport nederland.

hallmark nederland (service 1).

hopelijk volgen er nog meer.

tevens is het overstap kanaal verdwenen.

met groet uit het vrije friesland.

 
Cartoon Network is mogelijk het volgende kanaal dat erbij komt. BBC WOrld gaat als het goed is naar het STB pakket. Het lijkt wel alsof ze het in H´sum echt te pakken hebben!

 
Cartoon network vind ik wel een goed initiatief van de plusboys!

Daar teken ik voor! :)

 
Dat Eurosport nu bij C+NL zit ligt aan het feit als de Astra 1k wordt gelanceerd we hier in NL geen C+ Spanje meer kunnen ontvangen.

(Voor abo's wordt Eurosport NL uit het Spaanse pakket gepakt)

 
Ahzoo.. da's handig om te weten.:)

Wat was trouwens dat overstapkanaal? Dat zegt me namelijk niets eerlijk gezegd.

Of Hallmark zal blijven twijfel ik ook nog aan, aangezien Eurosport wel al zijn naam mee heeft, maar Hallmark nog als Service1 te vinden is. Maar wie weet.:biggrin:

Soms zijn reorganisaties best handig.:)

 
Hallo

Hallmark kan je ondertittelen in het Nederlands op Sirruis via TT

ik weet de pagina niet van buiten 299 geloof ik in ieder geval is de 99 juist , alle ondertitels staan op de pagina's 199 299 399 499 599

 
Ja, dat kan best, maar hier spreken we over de Hallmark in het Nederlandse c+ pakket, niet over Sirius of andere satellieten.:)

Wat niet wegneemt dat het ook op het NL pakket reeds zit of nog kan komen, heb ik zelf nog niet getest via TT.

Wie weet....

 
Word ook in het ned C+ pakket ondertitteld tt 399. Gewoon teletekst aanzetten 399 indrukken even wachten en daar is de ondertitteling :biggrin: .

 
Ah geweldig, nou bedankt in elk geval weten we dat ook weer, kan ik mijn kennis ook weer blij maken.:)

 
Op de hummie krijg je keurig de ondertiteling met knopje op de AB.

Btw ik dacht dat het overstap kanaal bedoeld was voor de digi kijkers van het eerste uur. Deze kunnen op de Pace vrijwel alleen de Nederlandse kanalen ontvangen. Die krijgen er inderdaad een aantal (80?) bij.

Echter de bezitters van deze ontvangers kunnen dit overstap kanaal niet zien. Ik kreeg deze ontvanger weer terug van mijn zoon. Omdat dit mijn eerste digitale ontvanger was wilde ik toch even kijken wat hij allemaal nog kon.

Ik heb de orginele smardcard van Multichoce geplaats en prompt gaf de Pace "Gecodeerd kanaal" op het overstap kanaal. Ik vraag me dus af voor wie deze overstapactie bedoeld is.

 
Wel handig met de ab.

Ik krijg het op de nokia niet door naar rechts te duwen, zoals in tweetalig uitgezonden zenders.

Maar via de teletekst lukt het wel.

Wat betreft dat overstapkanaal, ik weet het nog niet hoor, maar het kan best, misschien was dat bedoelt voor de mensen die van Irdeto naar Seca over stappen voor zover dat nog gebeurde.:biggrin:

 
Ja dat weet ik, daarom dat ik ook denk dat het overstapkanaal voor bezitters van die doos is bedoelt ofzo.

 
Hm, even weggeweest en wat gebeurt er: mijn Linux beest draait nu draadloze op ADSL en Canal + begint met iets goeds te doen. Wat geweldig ! (Normaal gebeurt zoiets alleen in de lente ...).

Alleen: nu wordt het hele Digitenne gebeuren steeds onintereesanter... -:)

 
Pids waren weer gewijzigt, heb ze nu weer in beeld.:)

 
Verdorie, ik was weer te enthousiast: Eurosport doet het (maar de öude"leeft ook nog) maar Hallmark... Wat zijn de PIDS zoal ?

 
Dank dank voor de gegevens: maar waren dat niet de oude data ? Ik heb die Hummie van mij zelfs een detailed search laten doen, maar dit leverde nog geen beeld op. Zojuist toch nog even geprobeerd deze gegevens via advanced search er in te gooien, maar geen beeld en geluid. Trouwens: die Humax wil steeds (als je de gegevens opslaat) naar 12343 en niet 344, maar dat geen m.i. geen kwaad.

 
Neen, deze gegevens zijn juist. Je moet kijken of je servicepack 1 niet in je zenderlijst ziet staan (dat is hallmark).

Gr.

 
ExDumber, ik verban mijzelf maar even naart de sectie Humax ontvangers, want ik geloof dat dit niet nieuwswaardig is. Maar beeld heb ik in ieder geval nog steeds niet. Toelichting zet ik daar wel even.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan