ZON

S

SPJ

ben er ff een weekje tussenuit en het is hier akelig warm.

ik begreep dat 't pestpokkuhweer in NL is, nou dan maar veplicht onder de turkse parasol . ik zal aan jullie denken als ik er nog een bestel ..proost..:cool:;)

met de zonnige garoetuh SPJ

 
Tss, pas jij maar op dat je niet verkouden word bij je terugkomst hierzo in het koude landje.

Enne, doe in het vliegtuig maar vast een dikke trui aan voordat je uitstapt, anders sta je in je korte broek en t-shirt in de regen bij amper 10 graden!

Hehehehe! :biggrin: (gewoon de kift hoor)

 
@ SPJ,

Pestpokkuweer is het hier zeker(leuk om dat zo in te

peperen)

Ik neem er ook nog maar 1,om een beetje warm te worden.

Ik wens je nog fijne dagen onder de Turkse zon en vervolgens fijne dagen(als je weer terug bent) in dit koude maar gezellige kikker landje(ik hoef niet meer te aclematiseren.hehehe)

Gr ghost.

 
Ja Ghost, jij weet wat voor weer het hier is.

Ik heb namelijk precies hetzelfde weer... :biggrin: :biggrin:

(of zou het op een steenworp afstand van elkaar 5 graden kunnen verschillen?) :)

 
@drz,

Woehaaaaaaaaaa.

Het zelfde weer hebben we zeker.

(Af en toe wel mistbanken)

Gr Ghost.

 
Hoezo af en toe mistbanken?

Het lijkt wel of alle mist van heel Nederland hier de polder in glijdt!

Ik heb al een paar dagen de buurvrouw aan de overkant niet meer mogen bewonderen vanwege de mist! :biggrin:

 
iedereen van harte bedankt voor de warme reacties ik zal er aan denken als ik morgen in het vliegtuig stap terug naar de kou.

maar nu nog maar ff snel zo'n gele rakker besteld........... en ze smaken prima !!

m.vr.gr. SPJ ...... :biggrin::biggrin::biggrin:

 
8 graden op dit moment in het midden van het land, en zwaar bewolkt.

 
Nu is het afgelopen! :grrr:

Ik heb naar boven gebeld en guur weer bestelt met veel regen voor de plaats waar spj zich bevind en bij aankomst op schiphol.:biggrin:

 
SPJ@

Nou is het wel genoeg geweest, ik hoorde dat je dinsdag weer hier bent.:rolleyes:

Dan kan je gelijk van ons weer genieten.:biggrin:

Opzich best goed weer voor de tijd van het jaar.:cool:

Wat vliegen die dagen He.....!:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Exact!

En flup.... aan alle mooie dingen komt een einde, dus als ie nu alvast guur weer krijgt, is ie er al aan gewend als ie weer thuis is, dus in feite doe ik ook iets goeds voor hem, ik gun hem gewenning aan de thuiskomst.:biggrin:

 
Das toch wat je meemaakt als je moet afkicken ?

Geen idee hoor, bij gebrek aan ervaring..

 
Hoor ik in de verte iemand niezen??? (hehehe) :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Hai guys, i'm back in town, en iedereen van harte bedankt voor de hartverwarmende reacties en verwensingen. ik heb 't er prima naar m'n zin gehad.

Helaas moet ik bekennen dat ik nu inderdaad met een rooie neus en een kop vol snot zit, dat begon al een dag voordat ik terug ging, het is niet anders maar nu hebben jullie ook je lol.

voor de liefhebbers heb ik foto's van het hotel aldaar hoe ze daar

het tv-verkeer regelen. alles bij elkaar een leuk schotelparkje op het dak daar, ook van de regeltechniek heb ik foto's.

ik zal ze zo snel mogelijk ff ergens neerzetten op een pagina.

m.vr.gr. SPJ.......

 
Da's nog eens een aardige verzameling soepborden zeg!

Mooi systeem wat ze daar hebben.

Zag ik in de patchkast ergens onderin een zilverkleurige topfield staan?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan