probleem met flashen dbox2

S

scooby555

ik heb mijn dbox2 met lilaunebear geflasht,dat ging geloof ik wel goed.

maar als ik nu mijn reciever opstart heb ik wel beeld maar hij reageert nergens meer op.

hij geeft wel de melding warte auf uhrzeit,ik heb wel iets gelezen over cdk.cramfs .

die heb ik gedownload maar die kan ik niet openen,weet iemand raad

groetjes scooby555

 
Probeer op te starten zonder dat je schotel eraan hangt. Als de box volledig is opgestart, dan de schotel er weer aan ( denk om kortsluiting) en weer proberen. Ik had precies hetzelfde met liliaunebear.

Grtz Bullet

 
heb ik soms ook met een flash, ff de stekker er uit, ff wachten en dan doetieutwel

 
zo te zien doet hij het weer,ik ik zou de rest er ook even op zetten kijken of dat wel goed gaat.

meestal niet bij mij.

bedankt voor jullie snelle hulp

groetjes scooby555

 
hallo nog ff een vraagje moet ik nu ook cdk.cramf laden of hoeft dat niet???

groetjes scooby555

 
nee, image is de complete soft.

wel ff de ip's aanpassen, maar dat lijkt me duidelijk;-))

 
hallo ik gebruik nu baseimage 1.6.3 daar dat loopt allemaal lekker door,alle zenders staan er ook in maar ik heb alleen geen beeld.

normaal zie ik altijd de keys lopen met opstarten,maar nu niet.

wat doe ik verkeerd is het een instelling????

het probleem is dat ik geen woord duits kan.

groetjes scooby555

 
Misschien zit er een kabel bouquet in de image die je nu gebruikt.

Grtz Bullet

 
nee ik heb de 7 sat van denktank dus dat is het niet,maar hoor je de keys niet niet te zien lopen als je opstart.

kan het ook zo zijn dat hij naar een kaart zoekt??

groetjes scooby555

 
eerst ff kijken of er een emu inzit, en controleren waar de emu op staan. Als ie op Scard staat wil ie wel graag een kaart, dus dan op Gbox of op camD

 
ik heb twee versies lilalauane ende baseimage,bij de lilaluane blijft hij dit maar zeggen,warte auf uhrzeit.

endaar krijg ik het ook niet weg ook niet als ik de kabel er uit haal.

bij die andere heb ik ook cdk.cramfs gedownload. ik weet niet of er bij die twee een emu zit of waar ik die kan vinden.

weet iemand wat dit is warte auf uhrzeit en hoei khet weg krijg.

groetjes scooby555

 
lilalaune heeft een .85 emu (als camD), die andere weet ik niet, niet geprobeerd;-).

Dat wachten op uhrzeit geeft ie wanneer ie (nog) geen kanaal openheeft. Probeer es een FTA kanaal. wanneer die openfloept en een scrambled kanaal niet ,weet je waar het aan ligt;-)))

 
keys niet niet te zien lopen als je opstart
Euh... dit heb ik vaker gezien bij diverse versies bij het opstarten, en dat zijn dan geen keys. Het lijken wel keys maar het is gewoon een leuk animated gifje wat op keys lijkt, bij andere versies zie je op datzelfde moment een wereldbol draaien, er zijn een aantal mogelijkheden en je kunt er ook zelf maken.

De henkie-versie bleef bij mij hangen bij de satscan, ga het vanavond nog eens proberen.

 
ik had ze eerst allebei wereldbol en keys.goed 9 uur verder en ik zie ze nu zelf vliegen,en als ik nog ff door ga vliegt er wat anders.

ga morgen wel weer verder.

groetjes scooby555

 
Als dat "anders" gaat vliegen, waarschuw me dan eerst even van tevoren dan kom ik "vangen" :biggrin:

 
oke black tiger als het zo ver is hoor je het wel.

maar ik heb baseimage1.6.3 nu wel lopen,op de fta doet hij het wel.

dus nu is er nog iets mis met de keys,word weer wat.

weet iemand raad????

in het land van scooby is het altijd elende

 
hallo,ik heb alles er op staan ook de nieuwe 7 sat lijst van denktank.

ik kan alles zenders door lopen,zonder de schotel er aan.

daarna zet ik hem op tw1 free to air,maar het moment dat ik mijn schotel er weer aan prik zit mijn reciever muur vast.

ik krijg er wel beeld op en geluid,maar dat valt af en toe weg.

voor de rest doet hij dan niks meer.

groetjes scooby555

 
Misschien heel onnozel van mij, maar heb je de key's wel in de lilalaune gezet?

 
ja ik heb de nieuwe keys in de keys en temp gezet maar hij blijt nog steeds hangen

 
was nog wat vergeten op een fta zender hoort hij toch gewoon te lopen zonder keys of heb ik dat mis

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan