Slecht nieuws voor F1 fans in 2003.

Dit staat op de verstappen site:

(20 november 2002) In tegenstelling tot eerder persberichten ontkent Bernie Ecclestone dat hij stopt met zijn digitale betaal tv. "We zijn niet gestopt met onze F1 Digital+ productie", is het enige hij hierover kwijt wilde. Misschien dat hij toch stopt voor wat het Engeland aangaat, waar daar schijnt zijn concept te mislukken wegens gebrek aan belangstelling. In andere Europese landen, waaronder Duitsland en Italië, is de animo groter.

Grtz Bullet

 
Nou, we zullen het dan wel zien komend jaar, en eerlijk gezegd lig ik er niet wakker van, had toch bijna geen tijd om op die andere kanalen te kijken.;)

 
Het animo in Nederland is natuurlijk weer eens niet meegenomen in het onderzoek (slechts 15. miljoen inwoners). Want als het hier niet uitgezonden wordt kun je ook geen animo meten.

C+ Bedankt! (ook voor de Franse K zenders die we eens van jullie, bij wijze van test, mochten aanschouwen) Wat een k*t-organisatie. C+ bepaalt wat wij willen kijken!

Grtz Mike

 
In de ogen van C+ is de belangstelling minimaal. Ze hebben het één seizoen gratis uitgezonden om de abonnees lekker te maken.

Na dit seizoen hebben ze het gelijk geschrapt. De K zenders werden met orginele kaart vrijgeschakeld. Dit zal wel te duur geweest zijn.

 
Hoe wil je nu animo uittesten als je het wel een seizoen gratis uittest, maar dan wel met Franstalig commentaar?

Daar vang je toch geen hond mee? Hadden ze er dan beter op al die kanalen het NL commentaar van C+1 of 2 bij gezet, dan had je ook een betrouwbaardere meting gehad.

Verder is er geen of nauwelijks reklame voor geweest en is de abonnee's ook niet duidelijk gemaakt waar de kanalen zaten en hoe die in te stellen dus wat verwacht C+ dan?

Tja.... :)

 
Het Nederlands commentaar was beloofd voor het volgende seizoen, alleen dit hebben ze nooit gehaald.

Maar ja, C+ beloofd zoveel. Nakomen van deze beloften is een verhaal dat C+ niet kent, kijk maar naar de muziekkanalen in het basispakket. Deze zijn er ook nooit gekomen.

En wanneer worden de abonnees wel ingelicht?

Vermelding in hun eigen gids is ook mogelijk. Ook dit gebeurt niet. Ze vinden het nog steeds niet nodig om de programmagegevens van 16/9 in het blad op te nemen. Deze moet je maar uit een ander programmablad halen.

Je krijgt hooguit wat reclame van ze.

Ik ben benieuwd wanneer we wat horen over Hallmark.

 
Originally posted by Black Tiger Nou, we zullen het dan wel zien komend jaar, en eerlijk gezegd lig ik er niet wakker van, had toch bijna geen tijd om op die andere kanalen te kijken.;)
Ik mis wel meteen van Premiere het 4 in 1 beeld... Was echt te gek op de beamer... daarna hadden ze 1 grootscherm en 4 kleintjes ernaast... is niet leuk...

Voor mij mogen ze dat ene scherm met 4 in 1 weer terug doen... die stats interesseren me niet, kun je niet bekijken tijdens de wedstrijd... of je moet 2 x tuner hebben :biggrin:

Ik ben benieuwd wat Premiere gaat doen met F1... Kirsch is alles kwijt qua rechten... ben benieuwd wat ze de abonnees gaan aanbieden in 2003... ze adverteren nog steeds met hun perspectieven :)

HAWKEYE

 
Staat in de nieuwste Satellite weer als definitief bericht.

De kosten van de productie van de meercamera standpunten registratie bleek niet op te wegen tegen de opbrengsten. De Formule 1-organisatie lijkt zich toe te willen spitsen op zg. 'free to air' zenders zodat de races weer aan populariteit kunnen winnen.

Dit is toch wel jammer. De meerdere camera standpunten maakten het juist leuker.

Het afgelopen jaar was het bepaald niet spannend te noemen.

Ook opnemen in meerde boeketten voor een lagere prijs zou meer kijkers op kunnen leveren.

Het lijkt mij toch niet dat kijkers welke via een 'free to air' zender kijken geld opleveren. Dat zal wel hogere wiskunde zijn.

 
Dat er meer mensen voor (bijna) niets kijken naar het formule 1 moois als het op FTA is, en er dan dus meer ogen de reclame langs en op het asfalt zien.

En dat levert wel degelijk gerinkel in bernie's kassa op hoor.

(En mijn wiskunde knobbel is zo plat als een dubbeltje) :biggrin:

 
Ik las ook al ergens dat SAT1 ook de F1 rechten heeft gekocht voor komend jaar met dezelfde rechten als RTL... (duitse)

Ik ben alleen benieuwd wat men NA 2004-5 gaat doen. Geen cigaretten meer (nergens meer in Europa) en contracten met FIA lopen dan af (Ferrari enzo...) Ze (Ferrari, BMW, etc.. willen een eigen liga... naja... tot nu toe altijd gefaald)

MultiCam view... Ik ben er toen zelfs SPECIAAL voor naar Duitsland gereden om OFFICIEEL het Premiere pakket te kopen.. mocht niet.. omdat ik NL was... naja... zo hebben ze me gedwongen om het toch maar hier te nemen :biggrin: Maar ik wilde wel...

Bij premiereworld.de staat nog altijd dat als je een abbo neemt je meerdere views krijgt... dus... nog even afwachten...

 
Welkom in de wondere wereld....

Alles draait om geld tegenwoordig.. is geen cliché...

Mensen denken soms dat ze vaak dingen zonder geld (met gesloten beurs) moeten regelen om een goed gevoel van de samenleving/waarden te krijgen...

Ben ik het helemaal mee eens... in de kennissen/vriendenkring...

Maar in het zakenwereldje is de wereld harder en harder aan het worden... geloof me... money talks...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan