irdeto2

J

Josje01

Hoi, enkele dagen geleden heb ik van een Griekse medewerker op de zaak zijn orginele irdeto 2 (NOVA) kaart mogen uitlezen.

Ik dacht dat dit goed gelukt was.

Het volgende heb ik eruit weten te halen:

Prov. 00 : CRC

PROID: 04**BF

servicekey: C0 51 01 ** C4 54 ** **

Hexplainkey: D0 74 FD ** 32 ** 4F ** 02 **

De kaart versie was ACS 2.2

Heb deze kaart met eigen ogen zien werken op een nokia9200 met dvb2000-soft. Zouden we met deze gegevens aan de slag kunnen?? En zoja welk type kaart ???

Zijn er mensen die interesse hebben in de volledige keys wil ik ze wel mailen. Je begrijpt dat hier de keys NIET voluit mogen staan.

Greetz: josje01

 
Josje, en ik heb m zien werken in een IDD CI-20e met Magic Module.

Ik heb m ook uitgelezen, maar ik ben er nooit verder mee geraakt.

Maar ja wellicht ben jij slimmer dan ik! (Is niet zo moeilijk hoor ;) )

Grtz Mike

 
Clonen zou ook leuk zijn, maar ik weet niet of je daar niet ook de pmk voor nodig hebt, dan zou je misschien eens met een Silvercard kunnen proberen.

Helaas heb ik er zelf te weinig verstand van, ik heb nog nooit met een Silvercard en/of ACS 2.2 kaarten gewerkt.

Ik weet alleen dat we bij het clonen van de ACS 1.2 van de door jou aangegeven gegevens gebruik maakten, die moesten we dan wel eerst nog crypten, ik weet niet of dit bij irdeto/2 hetzelfde kan als bij 1.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
clonen van irdeto2 gaat zeker.

je doet dat met het programma MKextrakt (werkt heel goed).

je hebt altijd de HMK en de PMK nodig en je moet er zeker van zijn dat je datum ook klopt.

let wel op irdeto2 gebruikt niet de oude provider id's.

als iemand mij die log eens doorzend via PM dan kunnen we er misschien iets aan doen om het op een kaart te zetten , en het gaat zelfs op een silverkaart alsmede op een goldkaart (als je de juiste pic hebt).

groeten

steven94

 
weet je dat zeker steven,heb je dat werkend gezien?

of heb je dat gehoord.

lijkt mij namelijk niet erg waarschijnlijk, omdat als het kon er volgens mij allang kaarten te koop zouden zijn.

ik heb hier ook een nova kaart weliswaar niet meer lopend maar meer als de hmk en de service key krijg ik er met bitar niet uit.

hmkextrakt geeft bij mij een foutmelding iets van

runtime error 713

class not registered

looking for object with clsid en dan een hoop nummers erachter.

gr blokkker

 
Ik heb als het goed is nog ergens een file op de HD staan voor irdeto2 op een fun zonder keys. Na deze geprogt te hebben en in de humax te hebben geduwd, gaf deze in de ci-info wel aan dat het een asics2.2 kaart was.

Ik weet niet of dit te faken is, bijv irdeto1 terwijl die bij de info 2.2 aangeeft, anders zou dit een goed begin kunnen zijn.

 
helaas die info staat gewoon in de bin al zet je je eigen naam erin dan kun je die ook zien in het menu dat zegt dus heel weinig.

maar ja, lees het hier wel als iemand andere ervaringen heeft.

gr blokker

 
Helaas, was ook al weer te mooi om waar te zijn :sad::(

 
Aan diegene die de keys gevraagd hadden, ze zijn verstuurd!!

Greetz: Josje01

 
kijk,

het is zeker waar , je kunt je kaart perfect uitlezen met HMKextract en je mag er van gerust zijn dat er al clone kaarten te koop zijn.

ik heb hier ook al nova werkend gehad op een atmel2343 kaart en die ging perfect tot dat de HMK verlopen was.

ik heb het toch 2 maanden gehad.

geloof me het gaat perfect.

@josje

ik heb hier niets ontvangen.

groeten

steven94

 
@steven heb jij dan ook enig idee waarom HMKextract niet werkt bij mij heb jij nog ddll files moeten installeren of zo.

 
@josje01

Kun je mij de keys ook sturen???

Kan ik eens proberen of ik wat voor elkaar kan krijgen op mijn dvb kaart.

Bedankt

 
@blokker2

ik heb geen dll files moeten installeren , je moet wel HMKextrakt zoeken voor een ACS2.1 en die werkt perfect.

groeten

steven94

 
heb runtime dll geinstaleerd en nu start hmkextrakt op alleen als ik de kaart wil uitlezen krijg ik de melding dat hij alleen voor 2.1 kaarten is en mijne is een 2.2 kaart, helaas dus kom nog niet verder.

 
@blokker2,

stuur mij dat eens door , volgens mij heb je een verkeerde versie.

groeten

steven94

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan