internet via sat!

Is inderdaad dezelfde firma en dezelfde opzet.

Maar als het goed werkt,heb ik wel belangstelling voor zoiets want in die uithoek waar ik woon zal never nooit geen kabel of adsl komen en ben ik altijd aangewezen op m'n euro's vretende telefoonlijntje.

 
@goto

Op die link van jou staan erg veel dingen die niet kloppen.

o.a. de hardware en internet verbindingen kloppen niet.

Als alles volgens plan verloopt gaan over 2 weken de eerste 6 pilot projecten draaien ( is nu voor de 2de keer uitgesteld), op dat moment is eigenlijk pas bekend wat er wel en niet mogelijk is.

De conectie naar het accesspoint zal wel goed gaan maar ik verwacht problemen bij de bandbreedte van de twoway sat verbinding. (100 gebruikers met 400K ?)

Voor de sateliet verbinding wordt trouwens gebruik gemaakt van hughes.

zodra de eerste pilots draaien kun je de test resultaten vinden op http://www.mangonet.nl

 
@paperclip,dus als ik het goed begrijp is dit alles nog in testfase.

Hier stond in een plaatselijk krantje een vrij grote advertentie dat dit al in december in de regio beschikbaar was.

Stond ook een hotmail adres bij,info gevraagt maar tot op heden geen antwoord gehad,beetje vaag allemaal.

 
Wat betreft hotmail adressen:

Een echte commerciele en betrouwbare opzet, heeft geen hotmail adres, maar gewoon email@adres.nl ofzo.

Als het om serieuze zaken gaat, vertrouw ik het al voor geen meter wanneer er freemail adressen gebruikt worden.

 
Goto

Wees verstandig en wacht tot de eerste resultaten bekend zijn !!

Er zijn op dit moment namelijk nog veel te veel dingen die technisch gewoon niet kloppen c.u. haalbaar zijn in de verhalen.

De advertentie die jij bedoeld heeft waarschijnlijk in het noorden van het land in een regio blaadje gestaan . (midweek)

Over 2 weken gaan pas de eerste 6 systemen draaien ( hadden er 100 zullen zijn) en dan zal wel duidelijk zijn wat er werkelijk mogelijk is.

 
Dat hotmail adres vond ik ook al vreemd,maar ja info vragen kan altijd,na vier dagen nog geen reply dus erg betrouwbaar komt het op mij al niet meer over.

Advertentie stond inderdaad in het noord-oosten in een plaatselijk krantje.

Wat is dat eigenlijk voor een firma dat Mango,lijkt wel een beetje op een tell-sell programma want als je verder op de site kijkt verkopen ze ook wonderpillen voor de vermoeide mens.

 
en etchnisch kan dit verhaal niet, gegaranderde bandbreedte is met 2 weg satinternet niet mogelijk

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan