nr's zenderslijst is verborgen

P

prutserjo

hallo,

wie kan helpen?

Ik heb hier een nokia 9200 met NoOneManit V1.82.0v

daarin werkt de zenderslijst normaal.

Dezelfde softw.in een Dbox 1 (nokia 9500) met dezelfde

zenderslijst,dan heb ik een zenderslijst zonder nummers.

het bleekgroene of bleekblauwe veld staat te veel naar rechts,

en begint pas aan het begin van de zendernaam.

Kan ik dat ergens in de softw. veranderen?

gr prutserjo

 
Misschien is het wel een instelling die nu effe niet meer lekker staat, maarja, begin maar eens te zoeken dan.

Volgens mij kun je het beste in die Dbox gewoon even de reset truuk toepassen.

Stekker eruit, alle 3 de knopjes indrukken en stekker er weer in terwijl je die knopjes ingedrukt houdt.

Dan zie je even "reset" verschijnen en staan alle instellingen weer standaard, maarja, die truuk zul je wel weten, gaat overigens idem met de a/b alleen is dat iets lastiger werken met beide handen.

Dat zou ik het allereerst eens proberen en als dat niet lukt zou ik een andere noonemanit nemen. De v.1.82.0 lijkt mij meer op een Sandra 1820 versie dan op noonemanit.

Die is er bij mijn weten alleen in 1.1, 1.2 en 1.3 en varianten daarvan i.v.m. fixes voor ci's, zoals ze ook in onze downloadsectie te vinden zijn, ik heb nog niet van een 1820 noonemanit versie gehoord.

 
Dvb 2000 v 1.82.0v [20-12-2000]

Extensions by Sandra

Final extensions by NoOneMan It

Denk dat je deze versie op de box hebt staan.

Zoals Black Tiger al zegt probeer eens een reset,wil nog eens wat problemen oplossen.

 
Als het menu er niet helemaal op past kan je dit instellen optie 8 en daarna Video dan kan je de zenderlijst heen en weer schuiven.

Maar als het zo is dat de zender lijst geen Nr. heeft maar alleen namen moet je hier zijn: menu, 9 ,A , 7 dan optie 3 Nr. browse op on.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan