Slecht nieuws! The Studio stopt ermee.:(

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.809
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
CanalDigitaal heeft meegedeeld dat de Nederlandse versie van de filmzender The Studio stopt met haar uitzendingen. De laatste dag dat de zender nog te bewonderen is, zal 31 december a.s. zijn.

De Nederlandse markt bleek te klein om financieel een goed resultaat te behalen. De problemen bij mede-eigenaar Vivendi heeft doen besluiten om The Studio voor Nederland te staken.

The Studio zal in het CanalDigitaal pakket vervangen worden door het filmkanaal Hallmark, dat zich richt op geweldloze familiefilms. Deze zal deel gaan uitmaken van het zogn. "familie pakket", samen met nog twee zenders. Welke dit zijn, worden half december bekend gemaakt. De kosten van dit pakket zullen 9.50 euro bedragen. Al deze stations plus X-Zone vormen het "Entertainmant pakket", voor 17,50 euro per maand.

Verder zal er in het basispakket één kanaal toegevoegd worden. CanalDigitaal zegt met dit aanbod de maximale capaciteit te benutten. Er is hierna dus geen ruimte meer voor een extra tv-kanaal.

bron: @http://www.satellitemagazine.com/

Met dank aan Willempie die dit plaatste op Duck.

==============================================

Nu weten we dus ook waarom Hallmark opeens kwam opduikelen, raar trouwens want ik hoor net vaker van mensen dat ze zeggen dat The Studio eigenlijk de enige is die nogal eens leuke films uitzendt, maarja, het zal voor C+ wel te weinig winst zijn om er gewoon gratis een pakketje (Hallmark) bij te duwen.

 
Vanaf 01/01/03 word BBC prime/Hallmark/Cartoon network en Tcm in het pakket opgenomen.

Bron: Veronica satellite

 
Best leuk voor de kindjes (groot en klein)

Greetz

Ruff Rider

 
Die zou er ook bij komen meen ik althans in Satellite gelezen te hebben, anyway, ben al blij genoeg voor de kids dat Cartoon Network er vast bij komt.

 
BBC Prime?

Die was toch al free to air te bewonderen via de astra?

 
Is het bij C+ dan niet gebruikelijk om voor gratis dingen geld te vragen? ;)

 
Als BBC Prime FTA is (of is geweest) dan heb ik beslist iets gemist...

 
Je bedoeld BBC World zeker, die is wel te zien in het pakket van c+.

greetz,

Matrix

 
BBCWorld? In het c+ pakket? Sinds wanneer dat dan?

Snif... jammer dat ze in tegenstelling tot Hallmark en Eurosport nog niet begonnen zijn met Cartoon Network, of heeft iemand hem al ergens kunnen ontdekken?

Bij de transponders van C+, sbs6 en rtl4 zat ie niet.

 
Inderdaad Matrix, BBC world is free to air te zien.

Een vergissing van mijn kant! :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan