Backup, of andere plannen ?

M

MAS3

Vorige week al gezien, maar dacht dat er iets fout gegaan was.

Daarom net maar ff nogmaals getest:

Op de frequentie 11495 H, 127500 3/4 (astra), is een exactie kopie te vinden van de transponder 12344, de RTL4 transponder.

Das dus inclusief de nieuwe kanalen.

Ben benieuwd wat dit inhoudt.

Als ik zou moeten gokken, dan zou ik zeggen dat t een backup van astra is.

Het is me opgevallen dat er her en der transponders wegvallen, dus misschien is er een van de eerste generatie astra's aan t opraken.

Gewoon afwachten lijkt me...

 
Volgensmij is de bedoeling bij verschillende providers om de gebruikte transponders allemaal de zelfde polarisatie te geven om de uplink kosten te drukken (Bijvoorbeeld bij c+ spanje zijn alle frequenties verticaal)

 
Laatst bewerkt:
Weet je het zeker ?

Astra 1, 11494H wordt analoog gebruikt door ARD !

Kan je nog eens kijken wat het moet zijn, het liefst incl tr. nr.

 
Ik heb net even gekeken, maar het is waarschijnlijk een test geweest, inmiddels zit er geen signaal meer op.

 
Moest mijn ontvanger opnieuw inscannen omdat alle astra upc kanalen op zwart gingen.

Na het scannen alles weer open.

Vreemd, denk dat astra een beetje opnieuw ingedeeld wordt/is.

 
Euhh, ik kan echt niet geloven dat op de ARD freq. ff RTL4 zat.

 
Zou best kunnen althans hoor, misschien zijn ze bezig geweest met een test met multiplexen. Wie weet.

 
Je had gewoon een falende 22kHz! Het zit in jouw LNB of in je ontvanger. Let op: 11495 - 9750 = 1745 MHz, wat dacht je van 13344 - 10600? Precies, 1745 MHz. Nix backup of andere theorie, gewoon een klein foutje aan jouw kant. Dit moet je overigens niet persoonlijk opvatten.

 
Satwilly ik heb inderdaad iets over het hoofd gezien, en wel een aantal malen.

De eerste keer dat ik dit testte was niet bij mij thuis, maar wel bij iemand waar ik die installatie gemaakt heb.

En daar heb ik een multiswitch gebruikt die enkel 2 ingangen heeft.

Deze 2 staan vast ingesteld op 22 KHz.

Dus zowel op de lage band, als op de hoge band die de receiver selecteert, zal de hoge band doorgesluist worden.

Nou heb ik om het zeker te weten dus eerst thuis getest, en wel met 2 verschillende ontvangers.

Maar ook hier thuis heb ik dus zo'n zelfde opzet met een multiswitch gemaakt.

En das dus de reden dat als ik de satelliet scan, ik met een Xsat 410 alle zenders dubbel binnenhaal.

Dom

Dom

Dom

Dacht ik t nog zo goed getest te hebben.. :sad:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan