Gevraagd:!! DVD-R/-RW met videodata

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
M

Mike The Bike

Wie oh wie heeft voor mij een DVD-R/RW met een DVD filmpje erop???

Ik heb deze nodig om te testen in mijn DVD Home Cinema set van Daewoo DV-115.

Ik heb t voornemen een DVD brander te gaan kopen, een ding weet ik al zeker een DVD+R werkt niet op de Daewoo.

Uiteraard tegen een onkostenvergoeding.

Grtz Mike

 
wil er wel 1tje maken voor je. Mijn jvc dvd/video combinatie kan DVD-R en DVD-RW, maar geen DVD+ helaas... Hoewel ik ergens gelezen heb dat je de header van de +rw kunt truuken zodatie wel wordt geaccepteerd....

Ik moet wel effe wat dvd's halen want heb er eerst 4 gekocht (van elk 1) en toen getest of ze het deden :) En op de -R staat tarzan2 voor mijn zoontje :)))

Ik heb de sony DRU 500A gekocht omdat die alle 4 doet! Bovendien komt er nieuwe firmware deze maand zodatie ook 4x is ipv 2,4.... net als de philips die 1kw 2003 wordt geintroduceerd.

Het schijnt dat er problemen zijn met sommige merken dvd's. ik heb daar nog niets van gemerkt gelukkig maar heb er dan ook maar 4 gemaakt :)

De princo's schijnen een probleem te zijn. Ik ga daar binnenkort achter komen dan want die zijn wel leuk geprijst! Nou ja... nashua proberen dan maar???

JCsat

 
heel raar... op die website staat dat het ding van mij (JVC HR-XV1) WEL dvd + zou moeten doen... heel raar...

denk dat het merk dvd recordable ook van belang is...

JCsat

 
Helaas staat mijn daewoo dv-115 er niet bij. IK heb je een PM gestuurd.

Grtz Mike

Voor mij is het belangrijkste dat ik van dat gereken met die Svcd af ben. Ook al gaat dat met mijn nieuwe laptop(2.54 ghz) iets beter, maar die 3 cds daar wordt ik moe van.

Nu wil ik gewoon alle films op dvd en afspelen in de standalone dvd.

Grtz Mike

 
Pm je je adres maar ...

trouwens, met die princo's is niks mis ...

Een 6tal maand geleden was er geen enkele media buiten verbatim betrouwbaar :)

Ondertussen is alles in orde en zijn de 2X ten zeerste aan te raden aan 1.35 euro :)

Verder bestaat er zoiets als http://www.dvdxcopy.com die een foolproof copy maakt van een dual layered dvd movie op 2 dvd-r

Let wel het maakt een region free dvd copy van je film & die zijn bv. niet af te spelen op een x-box (HINT)

Op ps2 werken die dan weer perfect

 
Zal de princo's eens testen vandaag. Als ze niks zijn stuur ik ze door naar jou ok?

Het gaat wel om de -R uitvoering!

die dvd xcopy zou alleen goed werken met ntsc disks en niet goed met de PAL die wij hebben. Hoe zijn jouw ervaringen daarmee?

JCsat

 
dvd xcopy werkt perfect met pal

tenminste heb 2 dvd9 films gedaan ermee en doen het perfect.

zelf vind ik thats write media beter dan die princos.

brand ze op 2 speed in een pioneer dvd brander.

dat films het niet doen in de xbox ermee komt puur omdat ze niet met UDF blalblabla gebrand worden.

er komt wel de gehele nero in die dvdx (zit er al in,maar nog niet in zijn geheel), dan kan je als meezit zelf alles instellen en dan moet die het ook doen in de xbox.

 
Hmzz...

ff 2 opmerkingen ....

Die princo dvd's zijn blijkbaar toch niet het ideale media

TTZ als je ze brand op 2 speed werken ze nogal traag in de xbox...op dvd-players blijkbaar geen probleem.....

Ben je daar zeker van Cp ??? Volgens mij ligt het niet aan het udf formaat maar aan de regio codering... DVDx maakt van een regio 1 of 2 disk een regio 0 (region free) en dat kan de xbox blijkbaar niet trekken ;-) (wachten dus op nieuwe update of nieuwe bios)

Kan er eens iemand een dvd kopieren met een vorige versie van dvdx , daar bleef de regio code onveranderd en zou hij dus wel moeten werken op de xbox

 
Even gemoved naar het PC forum, want dit lijkt inmiddels meer op een dvd-rom discussie dan op een tekoop posting.:)

 
Met dank aan JCSat heb ik kunnen testen op de Daewoo DV115 Home Cinemaset.

Zowel de Imation DVD- als Verbatim DVD+ werken zonder morren.

Alleen de DVD+r data met Mp3 data leest ie niet.

Voor mijn eerste test wel leuk, nu alleen nog een prima brandertje zoeken, iemand een tip?

Grtz Mike

 
sluit ik me bij aan... ook met nieuwe firmware (f) prima!

Jammer dat die 4x dvd's nog wat duur zijn :)

JCsat

 
OK! Guyz, you convinced me, de nieuwe sony dan maar, of wachten op de NEC ND-1100A ?

Och nee het wordt de Sony. Gemiddelde prijs rond de 349 EURO.

Thanx and grtz Mike

 
Enne waarom bel jij dan niet om te vertellen dat je wat nieuws hebt??????????????????????? ;) ;)

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan