Nog wat nieuwe C+ kanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

ardvdw

Sinds kort ook op Astra 12515 vier nieuwe kanalen erbij, n.l. kab1 t/m kab4. Op kab1 zie je een blokkerige Kabelkrant van de Telegraaf, gemaakt met software van Screenpeaks. Het is een soort opgeleukte teletext, maar dan met een grafisch scherm. Kab2 t/m 4 is nog zwart, maar zal ook wel zoiets worden...

 
We zullen het maar eens in de gaten gaan houden.;)

 
kab1 blijft zwart.

kab 2,3 en 4 zijn weg.

TCM en Cartoon Netwerk zijn daar voor terug gekomen.

 
Met welke codering werken CartoonNetwork en TCM?

Het lijkt er op dat er al uitzendingen zijn, maar het buisje blijft bij mij zwart.

 
Sterker nog ,mijn mm9600 geeft een ? in de stausbalk terwijl er tochecht wel pid's ingelezen worden.

 
Ik heb ook een 9600, en bij mij blijft het ook fijn zwart, ongeacht wat ik in geef dus er kunnen nog geen uitzendingen zijn, net zoals Tech al zegt zou er dan een pijltje naar boven komen en geen ? tekentje.

 
Wanneer je bij de hummie op het vraagtekentje van de ab drukt, kan je zien in de data dat het kanaal op 1 januari 2003 start.

Er staat nog geen codering bij.

Er wordt zo te zien nog niets uitgezonden.

 
momenteel is TCM te ontvangen , maar typisch C- deze zend uit onder de naam cartoon om 10h40

 
Inmiddels is TCM op proef ongecodeerd gaan uitzenden op het kanaal van Cartoon Network. Van ondertiteling is nog geen sprake.

Op het moment dat ik dit schrijf valt het kanaal weg en wordt op het kanaal van TCM BVN uitgezonden. BVN staat nu afwisselend met TCM op het kanaal van CN.

Ze zijn dus duidelijk aan het testen.

 
ik moet toch eens die klok juist zetten lol

 
Ze zaten dus lekker te testen daar!!

jammer ik heb nog gekeken om een uur of 7 maar toen kreeg ik geen PID's op die nieuwe kanalen.

 
Inmiddels is in de data verschenen dat deze kanalen gecodeerd worden in SECA Mediaguard prov 019

Tevens is Hallmark nu voorzien van echte ondertiteling.

 
Op gevaar af dat het een nieuwe thread had moeten worden zet ik toch maar hier: ik heb weer zo'n nieuwsbrief ontvangen waarin staat dat BBC Prime per 22 december in het basis-pakket zit. Dat was intussen trouwens al effectief.

Per 1-1 worden dan X-zone, Hallmark , Cartoon en TCM toegevoegd aan het "entertainment-pakket". Voor X-zone wordt een opt-out optie aangeboden. Dan wordt dat pakket praktisch de helft goedkoper. (eur 9,50 ipv - het wel belachelijk dure eur 17,50)

 
Is toch nog duur voor die paar kanaaltjes in vergelijking met het basispakket en het vroegere Multichoice pakket.

 
wie weet of het waar is maar er zou de 3de week january seca2 zijn voor de nl zenders weet niet hoe ze het gaan doen maar kreeg deze informatie van een satwinkel ik denk dat henk het toch zou kunnen weten vandaar gr jaap

 
Ik heb zelf nog geen bericht gehad over een eventuële kaartwissel.

Maar C+ een beetje inschattende, krijg je zonder voorbericht een nieuwe kaart toegestuurd tesamen met het verzoek de oude te retourneren. (op eigen kosten uiteraard) :)

 
Tegen die tijd zullen we zien of ze dat inderdaad gaan doen, ik twijfel er nog steeds aan, alhoewel e.e.a. inmiddels wel verkocht schijnt te zijn.

Maar dat is dan weer nieuws tegen die tijd, daarom gaat deze posting dicht, vooruitlopen op nieuws mogen we in een ander forum doen.:biggrin:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan