Map opties XP

sat4me2

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Graag zou ik voor alle mappen de details zien i.v.p. pictogrammen. Op zich lukt dit wel echter moet ik dit nu voor iedere map afzonderlijk instellen, hoe fijn zou het niet zijn als dit met een vinkje is in te stellen :) maar waar?

Waarschijnlijk weet BT de oplossing omdat in een ander tread hij ook problemen had met mapopties van XP. Ieder ander mag het natuurlijk ook zeggen ;)

Groeten Sat4me2

 
Oke, je stelt in explorer 1 map in zoals je ze allemaal wilt hebben en dan klik je op extra > mapopties.

Daar ga je naar het tabblad weergave en klikt op op alle mappen toepassen.

En dan moet het zo zijn dat alle mappen die instelling hebben gekregen.

 
Bedankt activ,

Dit was inderdaad wat ik zocht :) , als je weet hoe, een kleinigheid zo niet veel ergenis :sad: . Thanks again.

Groeten Sat4me2.

 
Oh, dus je kunt van de kermis af? Dat is leuk, volgende jaar krijgen we op het werk XP. Ik heb het al eens gezien maar was er helemaal niet van onder de indruk.

Hoe zit het met de security, lijkt die op NT? Poledit, user manager etc erbij zetten en dan je pc opengooien??

 
Security lijkt op NT ja, want XP is de opvolger van 2000.

Volledig NT gebaseerd, en de security is gelijkwaardig alhoewel er nog wat aparte dingetjes zijn die in 2000 ook zitten.

Zoals bij alle netwerksystemen kun je er ook een policy editor op knallen etc.

Maar er zijn -heel- veel mogelijkheden om de boel af te sluiten voor de beheerders, meer dan in NT om nog maar niet te spreken over 98se en ME bijv.

Goed kans dat als je een echte beheerder hebt, dat je er geen policy editor in kan zetten, of dat je het wel kan, maar dan de rechten niet kunt veranderen.

 
Inderdaad veel kermis, zo zit ik nog met van die tekenfilm balloons met teksten erin die altijd over iets heen staan wat interessant is. Heb nog geen moeite gedaan om dit uit te schakelen, maar als iemand weet hoe dit gaat hoor ik het graag.

Als ex windows 98SE gebruiker vraag xp nog wel einige gewenning, maar het draait wel stabiel.

 
als ik op internet wil opslaan als moet ik dit met de rechtermuisknop doen hoe kan ik dat instellen zodat hij dat weer net als vroeger door er gewoon 1 keer op ter klikken want dit is wel eens rottig als ik op bv de site vab dr diq ben die heeft de rechtermuisfunctie uitgeschakeld

groeten motje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan