Vrijdag de 13e

G

Ghost

Gelukkig is mij vandaag (nog)niets ernstig overkomen.

Zoals bv:

Kapotte ontvangers ,doorgebrande programmertjes,opeens vast lopende actuators..enz

Maar...ik heb nog 5 uur te gaan.

Niet dat ik echt bijgelovig ben,maar ik neem het zekere voor het onzekere...ik blijf maar lekker thuis.

Gr ghost

 
Vandaag bij mij ook nog niets.... maar ik heb wel gemerkt dat het de week was waarin vrijdag de 13e viel.

Maandag nieuwe cpu kunnen halen, dinsdag de echtgenote erg ziek, woensdag m'n nieuwe busje kapot (koppakking).:grrr:

Tja, ik ben niet bijgelovig, maar zo zou je het bijna wel worden.

 
Ik blij dat het al de veertiende was toen ik door de ijzel van Hilversum naar huis moest rijden vannacht.

 
@Pauk: Het busje natuurlijk.

Buikgriep gaat namelijk vrij snel over, de cpu is goedkoper dan de reparatie van het busje, dus daarom vond ik dat het ergste.

 
Hoezo vrijdag de 13e?

Ik kwam er vandaag pas achter dat het gister een ongeluksdag was.

.........................dat is maar goed ook, andsers had ik vast wel pech gehad.....

 
@ BT, wat een ellende, blij dat de ppg het overleefd heeft, had mij zomaar mijn status kunnen kosten.

Boets

 
@Boets: Hahaha, ja die overleeft het wel, krijgt ook meer dan genoeg te eten die vreetbroeder. :)

Wel netjes trouwens van hem dat ie niet schreeuwt tijdens het eten, wat mijn andere ppg wel doet, ik was al bang dat ie het misschien van die ander zou leren, maar dat is gelukkig niet het geval, het is een brave ppg. :biggrin:

 
Maar NIET van mijn ppg!!!

Smul maar ergens anders van... konijn of kalkoen of iets in die geest.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan