Sky ?????

S

SPJ

Ik was vanavond bij iemand die mij vroeg of ik Sky uit de doos kon toveren . Uiteraard was het antwoord natuurlijk NEE !!

ook al omdat ik van dit systeem niet veel af weet.

Nu heeft die gozer een vriend die dus een officieel abo op sky heeft. als ik de mogelijkheid zou krijgen om deze kaart uit te lezen , kan ik daar dan wat mee ?? bv kaart kopieeren ??

wie weet raad ??

m.vr.gr. SPJ..........

 
ja dat is dus de vraag ....... kun je 'n org sky cloonen ??

m.vr.gr./ SPJ >>>'///....

 
Het Britse Sky is gecodeerd in videoguard. Voor deze codering is nog geen publieke hack. Tevens moet je dan over een videoguard-ontvanger beschikken. Met deze ontvanger en een geldige kaart is er buiten de UK slecht een beperkt aantal kanalen te bekijken (oa BBC ed). Voor andere kanalen moet de ontvanger via een telefoonlijn kunnen communiseren met Sky en dit is niet mogelijk van buiten de UK.

Greetz

Ruff Rider

 
Originally posted by SPJ ja dat is dus de vraag ....... kun je 'n org sky cloonen ??

 

 


m.vr.gr./ SPJ >>>'///....
Sorry 'k had wat duidelijker moeten zijn.... Ik heb geen idee of het kan... maar ik zou een gat in de lucht springen als ik SKY kon krijgen... dus ik wens iedereen succes met het zoeken naar de oplossing :)

 
dat met de telefoonlijn dat wist ik, en daar hadden ze weer wat op gevonden dmv een batterij met draadjes aan de achterkant.

maar als ik je goed begrijp bestaat er dus niet zoiets als een losse videoguard-cam.

maar dan blijft de vraag staan , is zo'n kaart te kloonen ??

m.vr.gr. SPJ........

 
Eind januari gaat Sky aan iedereen nieuwe kaarten verstrekken. Dus w8 maar ff met hacken, anders heb je er maar ff plezier van

:))

 
Wel het hacken zal ik aan anderen over moeten laten, daarvoor gaat mijn kennis niet ver genoeg , maar als ik voor kaartdata kan zorgen is dat al 1 stap in de goede richting. alleen dan maar ff geduld opbrengen tot eind januari.

maar is zo'n cam nu los te krijgen en zoja wat kostie dan ongeveer.

m.vr.br, SPJ

 
Het is niet waar dat je ontvanger aan de telefoon moet hangen. Ik heb zo'n panasonic Skybox thuis staan en die loopt al bijna 1 jaar op een Skysports abo. (Kost overigends wel 28 pond per maand) Het abo betaal ik rechtstreeks via mn creditcard aan Sky.

Niets is onmogelijk:))

 
als dat abo van jou cricket laat zien ( 5 kanalen of zo ?? ) dan was dat de reden waarom ik deze topic startte.

en dat van die telefoon , dan is er toch gerommeld met de ontvanger ??

m.vr.gr. SPJ.....

 
Laat satwilly maar rommelen hoor :)

 
Hoe kan een TV provider je nu verplichten om ook nog eens een telefoonaansluiting te hebben???

 
In Engeland klopt dat inderdaad, Engelse abonnee's krijgen hun kaart via de telefoonaansluiting geupdate voor diverse filmkanalen althans.

Het is mooi dat Satwilly hier een abo kon krijgen want normaal lukt dat niet buiten de UK, maar misschien voor de sportkanalen wel. Het is voor een provider niet mogelijk een buitenlander ook te verplichten een telefoonaansluiting te nemen, dus ze moeten het dan wel anders regelen.

Dus heren, maak jullie niet te druk.

Overigens is het wel bekend dat bij de non-public sky hack, ook -geen- gebruik wordt gemaakt van de telefoonlijn, maar een truuk gebruikt wordt hiervoor. Ik meen me te herinneren dat men een modemprogramma gebruikt en een modem aan de aansluiting hangt om e.e.a. te emuleren zodat de kaart "officieel" geupdate wordt.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat e.e.a. ook weer lukt als de nieuwe kaarten uitkomen, want op een ander board las ik dat Sky in januari nieuwe kaarten ging uitdelen.

 
Ok dus als ik 't allemaal goed begrepen heb moet ik dus ff geduld hebben tot februari. Dat van die kaart moet als 't allemaal goed is gewoon gaan lukken.

@ satwilly :// die panasonic van jou is die embedded ?? en kan daar dan nog een ci bij ??

m.vr.gr. SPJ...........

 
Nou ik denk wel langer dan februari, want als die Sky kaartwissel er komt, zit het er dik in dat er opnieuw gehacked zal moeten worden en dat zou zijn tijd dan ook even kunnen gaan duren, zal dus echt afwachten worden.

 
wat ik dus bedoelde te zeggen is dat ik de kaart mag uitlezen. als die dus gewisseld is.

Wat ik vervolgens met de data kan ?????? 'k zou 't niet weten... maar misschien weten jullie dan wat >...........

tot zover.................

m.vr.gr. SPJ.............

 
Helaas, misschien iemand anders, ik wist van die non-public sky hack en een beetje hoe ie werkt, maar voor de rest heb ik geen kaas gegeten van sky.

 
Alle skyboxen (zoals Pioneer en amstrad) hebben een embedded cardreader.

Ik ben een tijdje geleden es met een kaart aan de gang geweest en vond toen het proggie NDX 1.1.

Daarmee kon je de kaart redelijk uitlezen, er was zelfs een knopje om channel-tiers toe te voegen, alleen werkte dat toen nog niet, misschien is er inmiddels een nieuwere versie uit die meer met je kaartje kan doen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan