Hallmark dubbel ondertiteling

I

ilya

Tijdens het kijken naar Hallmark viel het me plotseling op dat der 2 x wordt ondertitelt.Hoe kan ik de ene uitschakelen.Ik heb bij mijn weten geen teletekst ingeschakeld !!

ILYA

 
als je met een orgineel c+ box kijkt kun je in menu instellingen decoder

ondertiteling uitschakelen of op frans spaans en ook geen dat zul je dus moeten doen want ze hebben het al in de film zitten

zo ongeveer voor zeker moet ik eerst even kijken

 
Thankx, ikke zoeken, zoeken en niente.Geen frans spaans what ever.

Ik zou het niet weten hoe de dubble onder titeling weg te halen.Ik begin al aardig scheel te kijken :)

Nu was ik toch al lelijk, moet je mijn vrouw horen :)

ILYA

 
als je een humax hebt op het knopje[exit] drukken.

grtz jim

 
mmm weet het niet hoor heb hier nu op het moment dat ik kijk geen probleem namelijk helemaal geen ondertiteling

hehe maar hheb het ook wel eens gezien met dubbel hoor

maar lijkt erop dat ze nog aan het testen zijn omdat ik nu niks heb dus maar normaal gesproken zou je de ondertiteling aan of uit kunnen schakelen in

menu 4 1 2 en dan naar links (als hij op geen staat) en dan exit

dit zou normaal gesproken moeten werken en als je dubbele ondertiteling heb zet je hem dus op geen

suc6

 
ja oke ben ik weer hen nu dan kunnen testen dat wan neer je de ondertiteling uit zet zoals op de manier hier boven omschreefen

dan is de dubbele ondertiteling weg

dit is dus alleen met de gewone mediahighway ontvanger

zal misschien ook op ander type ontvangers werken maar dat weet ik niet (heb alle type ontvangers niet) :)

 
ik heb een echostar 3000 ipva.Het werkt niet.Ik zou niet weten hoe !!!!

Bedankt rienk

ILYA

 
Je kunt in het menu van de 3000 de ondertitelings taal kiezen daarmee zou het opgelost moeten kunnen worden.

Verder zit er op de ab een knopje om de ondertitels te kiezen, is dacht ik met een tvtje erop met in de onderkant streepjes (heb hem even niet in de buurt).

 
Activ, je kunt wel merken dat ik een beginner ben, jouw tip om bij de instellingen eerst te gaan zoeken heeft geleid tot een positief resultaat.Ik ging naar : installation, dan naar user settings en vervolgens bij 1 lanquage setting nr 4 , subtitle setting .Hij stond op " dutch" .Effe op english gezet en voila geen dubbell onder titelingen.

Activ voortaan vraag ik gelijk naar jouw, onze echo expert :)

Toppie

ILYA

 
Bedankt voor het duidelijk plaatsen van hoe je het gedaan hebt, nu kunnen andere mensen die dit probleem tegen het lijf lopen later hier nog terug lezen hoe het precies op te lossen is.

En veel kijplezier zonder dubbele ondertitels.

 
je hebt geljk, maar ik ben geen echo expert.ik heb wel over ehostar e.e.a. geleerd van good old Hans Surfer.

Thankx anyway

ILYA

 
Je hebt nou eenmaal eeuwige beginners, en t siert de mens die dat van zichzelf durft te zeggen.

En bovendien de beste remedie is te zorgen dat je veel weet, dus moet je dan ook veel vragen, en uitproberen.

 
ja maar er is ook nog iets anders want

hoe meer je weet destemeer je vergeet en hoe meer je vergeet

hoe minder je weet een hoe minder je weet desteminder je vergeet en hoe minder je vergeet destemeer je weet :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan