Het hoe en wat over de tijdelijke sluiting van Duck!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Oke mensen.

Satellite Fun heeft zich bereid verklaart om als informatie voorziening te dienen omtrent het gebeuren met Duck.

Hier is wat er aan de hand is.

Duck gaat tijdelijk dicht. Momenteel is het board nog bereikbaar, maar op dit moment worden ook de dnssen gewijzigd dus kans dat dit niet lang meer duurt.

De sponsor die zich terugtrekt, gaat voor zover ik op dit moment gehoord heb, misschien verder met een eigen board op Ikonboard board software.

Het probleem is dat bepaalde mensen onder druk zijn gezet door TB omdat er "op duck teveel negatieve informatie over de Dreambox" te vinden is.

Probleem is echter dat TB met zijn Dream Multimedia weer eens met een smaad aanklacht kwam jegens deze sponsor omtrent een posting op Duck, bewijzen daarvan zijn voor handen.

Welnu, feit is dat er zelfs positieve info kwam en diverse gebruikers de doos verder wilden gaan onderzoeken en spelen ermee en positieve ontwikkelingen melden.

Daarom heerst er bij mij de gedachte dat de druk is opgevoerd door TB omdat er teveel aan het licht kwam wat hij niet kon tegenspreken, omtrent het wel/niet importeur zijn, waarvan hij eerst riep dat hij dat wel was, en nu dus geroepen heeft dat ie dat -niet- is (op s4a). En dat blijkt dus wel door de dreigende smaad aanklacht.

Anyway, een hoop gerotzooi achter de schermen dus onder druk van TB die er niet tegen kan dat er objectief over een doos gesproken wordt.

Die kan best mooi worden, net als de Dbox2 steeds mooier wordt, maar als je echt objectief wilt zijn, moet je ook de negatieve dingen kunnen noemen, net zoals ik me negatief uitgelaten heb bijv. over de diseqc werking van de Dbox2. Dat is niet meer dan normaal, maar schijnbaar gaat van negatief commentaar zijn zgn. "unieke" doos stuk en heeft hij het nodig gevonden mensen onder druk te zetten.

Welnu, dat doet verder allemaal niet meer ter zake, feit is dat Duck dicht gaat, MAAR NIET VOOR LANG!

Duck zelf, gaat gewoon verder, met het originele Duck board, maar gewoon ergens anders, andere server.

ALLE mensen die op de duck mailinglist waren ingeschreven en alle mensen die de optie geactiveerd hadden dat admins hun konden emailen, hebben inmiddels bericht gehad dat ze op dit board info kunnen krijgen over hoe het nu verder gaat.

Het is alleen nog even wachten op nieuwe serverruimte met mysql en php mogelijkheden, voordat Duck weer terugkomt.

Dit is niet altijd gemakkelijk te krijgen.

Bij mijn weten gaan alle medewerkers met uitzondering van deze ene sponsor dus gewoon verder met het originele Duck.

OPROEP:

Gezien bovenstaand feit roepen wij betrouwbare mensen op, die bereid zijn Duck serverruimte met php en mysql en genoeg bandbreedte om het Duckboard te draaien, te geven en als het kan zou een ander domein ook fijn zijn aangezien het eurocrypt domein waar het nu op draaide van deze ene sponsor is.

Een mailtje hieromtrent kan naar info@satellitefun.org aangezien ikzelf met toestemming van Duck de boel opnieuw zal installeren en beveiligen.

Oproep2:

Ducky verzocht me te vragen aan alle mirrorsites om voorlopig even de file "links.htm" aan te passen.

Oproep3:

Op dit topic NIET reageren met klachten omtrent TB of anderen of over de problemen die er zijn, dit soort reacties wordt zonder meer gewist.

Houdt er verder rekening mee dat dit niet het Duckboard is, maar het Satfun board, wij andere regels hebben, en jullie welkom zijn om te posten, maar niet het illegale deel, lees dus de regels hier voor je begint.

Ook GEEN ruziezoekende postings, ook NIET in de kletspraat.

Voor de rest veel plezier en alhier zal bekend gemaakt worden waar en wanneer Duck terug komt!

Met vriendelijke groet,

Ducky en Black Tiger

============================

Edit toevoeging: tekst smaad aanklacht

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ga niet klagen en ook geen mensen afzeiken, maar ik vind het diep en diep triest dat zoiets kan gebeuren door het toedoen van een of enkele mensen.

ik schrijf deze topic en houd het netjes, maar diep in mijn hart zou ik heel iets anders willen schrijven.

ik doe dit echter niet en hoop dat onze duck snel weer zal vliegen

duck, dont shoot him

gegroet max

 
Duck komt geheid weer snel terug, we zijn er al hard mee bezig en het ziet er momenteel naar uit dat het nog geen week gaat duren. Dus er is goede hoop voor het nieuwe jaar.:biggrin:

 
Hallo Ducky.

Kom snel terug ik mis je nu al.

Greez sat4ever

 
Het is toch weer vervelend om te zien dat de man aan wie elke sat hobbyist de meeste hekel heeft, ook het meeste te zeggen heeft.

Zelf heb ik het al eens meegemaakt met het puur voor de lol gemaakte sat4shit forum. Dit was een vervelende parodie op het s*****l forum. Puur om hem pissig te maken. ( achteraf een beetje kinderachtig, maar ik vond samen met oprichter Sjeffie dat hij dit wel verdiende na een aantal gebeurtenissen )

Deze site heeft het ook niet lang gered. Werd gehost op Cybercomm. Net als de kaartenkoning. SAY NO MORE!!!

TB heeft jammer genoeg een hoop vriendjes in de hosting business.

Ook nu lacht hij uiteraard weer, nu hij het weer voorelkaar heeft met duck.

Maar sat hobbyisten, WIJ LACHEN ALTIJD HET LAATSTE!!!

 
In dit geval had duck de pech gehost te worden door iemand die ook een zaak heeft in satellietspullen.

En deze man ontving een berichtje van ons aller Stalinovki, waarin hij alle kanten op gedreigd werd.

Wij, als funboard ontvingen dergelijke dreigementen ook al eens van ons aller oetlul, en hebben er toen smakelijk om gelachen.

Soms heb ik nog van die momenten dat de tranen me in de ogen schieten van het lachen als ik daaraan denk.

Jammer genoeg was deze man wat bevattelijker voor de belachelijke retoriek van de held-achter-het-keyboard.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit wil ik toch even van mijn hart.

wat een gebibel zeg zullen we niet met zen allen niet even terug naar de kleuterklas gaan.

zijn we volwassen mensen of niet.

of is het een kat of muis spel .

hoeveel maal hebben ze duck niet proberen onderuit te gooien.

of het nu een goede satontvanger is ja of neen .

moeten ze daar aan de bel hangen bij de sponser van duck.

ik vind het nog niet zo slecht dat ieder zijn eigen mening kan uiten.

tenslote iedere mens heeft toch zijn eigen smaak.

ik denk in ieder geval dat er veel mensen duck nu al missen.

en die er kommentaar op hebben dat ze weg blijven.

wat funboard, ducky en de andere realiseren proficiat.

zonder hen haden we geen sathobby.

hier mee wens ik ieder een vredig 2003 toe

en duck kom ook maar snel terug

 
Ik hoop ook dat het een vrediger 2003 wordt, dan dat 2002 geweest is, maar ik ga deze posting sluiten, want er is GOED NIEUWS!!!

Maar echt lang plezier van het offline zijn zal TB er niet van hebben want........

Na vele inspanningen van een aantal mensen vannacht nog, is onze Duck weer terug online!

Zie desbetreffend topic ook in dit forum.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan