Duck is weer terug!!!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ja beste mensen, lang halen ze onze Duck er toch niet onder uit hoor, en hij is weer terug na een veel inspanning van een paar mensen tot net voor deze posting, kun je nagaan hoe laat het geworden is, maar ze zijn er weer!

Zet deze in je bookmarks:

http://www.duckfiles.org

Dit wordt de officiele link, en moet op dit moment nog door de DNS servers, maar verwacht wordt dat je hem in de loop van vandaag 2 januari of uiterlijk 3 januari bereiken kunt.

Tot die tijd kun je deze links gebruiken:

Voor de site:

http://duckfiles-org.dootall.com

En voor het board:

http://duckfiles-org.dootall.com/board/

Veel plezier weer!

 
Prima service BT! Handig is dat, als je met je rechtermuisknop gewoon een link kunt bookmarken!

Moet je bij duck eens proberen ;)

 
Heyyyyyyyyyyy BT,,is weer gewoon klasse hoor.

Heel veel dank voor alles wat jij met het Eendenteam weer hebben gedaan.

greets,,Jack

 
mooi geregeld black tiger,

ik ga de duck weer ff opzoeken, maar kom hier ook zeker terug, ziet er allemaal gelikt uit.

bedankt

groeten max

 
Fantatisch te ervaren hoe jullie deze "klus"" hebben geklaard.Wat een samenwerking .Getuig van grote klasse.

Tot in de kleine uurtjes keihard gewerkt te hebben"hell of ä job"

Heel bijzonder .

Thankx BT met al je manschappen.

ILYA

 
Hallo Black Tiger

Ook ik wil je bedanken voor je inzet.

Greez sat4ever.

 
Yep. Die dootall dingen werken al niet meer.

het is gewoon duckfiles.org

makkelijk!

 
Yep, het domein is door de DNS'sen heen, dus men kan vanaf nu gewoon http://www.duckfiles.org gebruiken.

Dank mij niet alleen hoor, het meeste werk heeft Ducky gedaan, die alles opnieuw heeft moeten opbouwen van de site zelf want er was nauwelijks/geen backup van dat deel (nu dus wel).

Ik heb alleen het board gedaan. Daarnaast waren er nog andere mensen zoals diegene die met de provider aan de lijn hebben gehangen vannacht, een Radiostation wat ons gelukkig nog een logo kon bezorgen en diverse mensen die ons al wilden helpen met serverruimte.

We zijn gewoon 1 grote gezellige satscene (op 2 mensen na dan) en het leek ons niet meer dan logisch om een bekend collega board in nood te helpen. En ondanks dat we toch compleet verschillende meningen hebben over regels en beleid en we ook onze meningsverschillen hebben, maar dat moet toch kunnen? Gewoon op een nette manier? Zie geen reden waarom we ons daarom dan maar niet zouden moeten helpen c.q. onderling moeten pesten.:)

Laten we wel zijn, even wat berichtjes posten hier en de links bekend maken is toch maar een kleine moeite die we gewoon graag voor elkaar moeten over hebben.

Ik ben er dan ook van overtuigt dat er zeker nog meerdere boards waren die Duck hiermee geholpen zouden hebben, bof was gewoon dat Ome Tiger 's nachts vaak wat langer op is dan de anderen.:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha Black Tiger,

Nu blijkt dat de keus om altijd hier en duck in te loggen de goede is geweest altijd,

Geweldig wat je gedaan hebt, de steun en backup!!!!!

Ook namens mij hartstikke bedankt .............:laugh:

 
Heee goed werk zwarte tijger, trouwens dank aan iedereen die dit al weer mogelijk gemaakt hebben !

 
dit noem ik nu samenwerking zo geraken we veel verder.

bedankt aan de jongens die dat hebben kunnen realiseren.

ook speciaal voor black tiger.

groetjes droopy

 
Originally posted by Satslope Prima service BT! Handig is dat, als je met je rechtermuisknop gewoon een link kunt bookmarken!


Moet je bij duck eens proberen
;)

Hm, moet ik straks thuis ook eens onder Linux proberen -:laugh:

 
This website is under constructionThis domain is registered for future purposes

Deze website is onder constructie

Dit domein is geregistreerd voor toekomstige doeleinden
mm, weet iemand meer ?

 
Weet het ook niet, maar de ene keer doet hij het wel en de andere keer niet. Paar keer opnieuw proberen en ja hoor, beeld.

Misshien zijn ze druk bezig?

 
Ducky is nog bezig met de opbouw en layout van de site op zich.

In plaats van deze gewoon te overschrijven met de nieuwe files heb ik het idee dat hij ze steeds wist, en daarna weer er op schrijft.

Op het moment dat ze gewist zijn krijg je dus die melding.

Inderdaad is het dus een kwestie van even wachten en dan kun je er weer op.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan