Pace G6 2 vraagjes

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Hoi mensen.

2 vraagjes over de Pace G6.

1.) Ik zie dat ie origineel net als de G4 maar 1 startfrequentie kan invoeren. Ik weet ook dat er meer in te voeren moeten zijn en dat er bijv. de FTA duitsers mee gekeken moeten kunnen worden.

Hiervoor moet de ontvanger gepatched worden c.q. andere firmware er in gezet worden.

Mijn vraag: Kan ik die firmware er zelf makkelijk inzetten via de seriele kabel ofzo? En waar kan ik die eventueel downloaden c.q. handleiding vinden ofzo.

2.) De a/b is kwijt, mijn kennis had nu een universele gekocht, maar deze bleek verouderd, noch de Pace, noch mijn 2 jaar oude Sony tv wilde dat ding bedienen.

Is iemand bekend met verloren a/b's en weet iemand waar nog een originele (niet te duur) te krijgen is of welke universele a/b (merk/type c.q. waar te verkrijgen) wel fatsoenlijk werkt op een Pace ontvanger?

Alvast bedankt!

 
Ik heb eventueel voor je:

P136X009.S0E (voor de DVR501-G4)

P136A009.S11 (voor de DVR501-G6)

Komen oorspronkelijk bij Bombeeck vandaan, maar misschien is via een search het ook nog wel te vinden.

 
BT.

de firma HQ heeft een prima vervanger, ook die dingen van de aldi doen het prima.

vraag je plaatselijke radio tv boer.

kosten bijna niets die dingen.

wat de soft aangaat, meestal zit de laatste versie er al in,

de fta zenders op een pace is al geen optie meer, de meeste providers laten slechts beeld zien, geluid moet je zelf maken,

updaten van nieuwe soft gaat een voudig,

neem een seriele kabel 1op 1.

open in plain DOS . zoek je dir waar je g6 soft staat

alle files moeten in die dir staan , met soft P136A009.S11

geef het dos commando T.bat en je uart scherm opend dan het scherm.

pas dan steek je de stekker van je pace erin.

na enkele seconden zie je het programma lopen,

stopt ie op pag 2 of direct en geeft ie in display e7 of e11

dan zit de laatste soft er al in. trek de stekker eruit en stop het programmaatje,

kan leuk zijn, maar meestal is er weinig hoop voor meer,

aan je laatse topic over dat signaal leek ie me eerder een " zoekertje" ........kapot dus.

dat fec 22000 verhaal van C+ maakt dat dat gebeurt met de pace ed, ze bloeden kapot.

als ie goed draait op 12344h 27500 3/4 dan laat em daar op zoeken en lopen. dan belast je em het minst.

 
Heren allen weer hartelijk dank voor de goede hulp!

Dat van die a/b zal ik doorgeven xgabox, daar zal hij vast en zeker blij mee zijn.

Dan moet e.e.a. weer in orde komen!

Ik ga er nog mee prutsen en laat ook even weten of het gelukt is, maar ik ben zeker dat ik dankzij jullie alleen weer een blije kennis ga krijgen.;)

 
Dank voor jullie antwoorden, ik zou nog laten weten of het gelukt is, en dat is het.

Dat van de a/b heb ik hem doorgegeven en hij is al blij nu met handbediening iets te kunnen zien.

Naar die a/b zou hij zich gaan informeren.

Thanks!

 
Hi ,er is een ab bij het kruidvat te koop voor 1.99 euro werkt op pace.

gr. Rob

 
Was een thread van 2 jaar terug dus hij zal er wel een hebben.

Maar toch bedankt voor de melding, is misschien nog handig voor mensen die nog zo'n ontvanger hebben want dat zijn er nog genoeg.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan