funcard

T

teun

kan iemand mij vertellen wat precies het verschil tussen een funcard 3-4-5-of 6 ik snap dat het geheugen groter is maar wat heb ik daar precies in de praktijk aan?omdat je toch maar 1 download er op kwijt kan toch?

 
Je zegt het inderdaad goed, het verschil is dat het geheugen groter is hoe groter het versienummer.

Er zijn op dit moment maar echt heel enkele dingen waarbij je er echt nut van hebt.

Normaliter heb je aan een 64kb funcard (wat is dat? fun 2 dacht ik) voldoende.

Er gaan geruchten, als zou men voor Seca2 straks de 256kb fun nodig hebben, de Fun 4 dus, maar zeker is dat nog niet.

Hoe meer geheugen, hoe meer fratsen/keys je er in kwijt kunt, of dat nodig is, is een tweede.

Misschien dat een van de anderen een voorbeeld kan geven van waarbij je wel dat grotere geheugen nodig hebt.

 
Hoi... niet dat ik er nu zoveel van weet ,maar ik heb ergens gelezen dat je het grotere geheugen van bijvoorbeeld een Fun 4 kunt gebruiken als een cardblokker.

 
Foutje............met Funmagic is het mogelijk je kaart als een logger te gebruiken, en dan is het extra geheugen wel makkelijk .

Dat is dus wat ik gelezen had !!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan