1 west in kleur.

S

spysat

Eindelijk is het dan zover.

Een werkende Conax emulator !!

Loopt hier perfect op een echostar 7000, conax 1.08 ci en natuurlijk een laptopie.

zsia,

spysat.

 
hartstikke goed,moest er ook van komen,,,,

alleen jij als special member mag dat alleen in een gesloten forum kenbaar maken. dus voor de mensen die er wat mee kunnen , en niet de "zuigers".

ok! veel plezier ermee

 
xgabox inderdaad dit is wel een besloten forum ,maar zie op s.t4.. een mededeling wat identiek dezelfde is als gisteren op satlounge stond dus iemand heult met de vijand!en verder de conax is een emulator die werkt .

 
Niemand heult met de vijand. Ik ben degene die dat bericht op s4a heeft gepost, en ik heb dit nieuws inderdaad vernomen van Spysat.

Omdat ik hem reeds "wat langer" ken, en zeker weet dat als hij zegt dat het werkt dat dat dan dus ook zo is heb ik het bericht in het nieuws op s4a gepost omdat het hier stond, maar niet in het nieuwsforum van s4a. Op Duck stond het ook al, maar dat zal je ongetwijfeld ook zijn opgevallen.

Groeten,

Peter / prutsie.

 
Jongens!!!

Dat het op 1 board zo af en toe al totaal ontspoort door achterdochtigheid en commerciele belangen is al genoeg en dat willen we niet op een tweede board hebben. Dus niemand heult met niemand hier. Dat Petertje een special member is zeg volgens mij al meer dan genoeg. En dat Petertje hier dat is hebben wij gegronde redenen voor omdat wij met hem en enkele andere moderators van dat ene board een zeer goede verstandhouding hebben. Je moet namelijk niet iedereen over dezelfde kam scheren en dat doen we dat ook zeker niet op satfun.

Over de Conax hack...ja leuk nieuwjaarskadootje natuurlijk. Nu hopen dat er snel wat aanpassingen komen. Denk dan bijv aan nieuwe softwareversies voor de freecam en de magic achtige CI's en dan natuurlijk daarna mogelijke inplantatie in de x in 1 files.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Jaap, aub niet te snel wat roepen;-((

Maar deze threat ging over conax en niet over de besognes in satland.

Emuutje draait als een zonnetje hier in de Samsung 9500 embedded;-))))

Toch wel heel veel zenders op de thor die de moeite waard zijn;-)))

 
Ik denk dat jaap bang was dat een SM info naar buiten bracht uit de SM forums, wat wij niet graag hebben en dat weet ie.

Zolang het niet een exacte copy&paste is heb ik er geen moeite mee en zoals gezegd is Petertje niet voor niets SM.

Goed gewaakt dus Jaap, maar er is niets aan de hand in dit geval.

Dus no hard feelings naar iemand en lekker verder met de thread, vergissen is menselijk.;)

 
Eh, ondersteunt de MM ook conax??? :) :) :)

Ik ben alweer reuze benieuwd naar de technische achtergronden, en uiteraard of ik binnenkort kan loggen!!

 
peter zo was het niet bedoeld ,zo als bt het zegt wel no hard feelings gr jaap

 
Klasse Jaap,

Volwassen reactie en zo hoort het ook. Je hebt weer wat geleerd en zo zie je maar je bent nooit te oude om te leren.

Elroy

 
Ik vroeg me ook verder af om mijn aston 1.03 om te patchen is naar Conax.Cryptoworks kan maar conax... i really do not know !!

ILYA

 
Na de versie voor de 5400 is er nu ook een softcam voor de dvb-s kaarten.

Alles open, behalve de kiosken

 
@denktenk

Jep, conax.dll net getest in progdvb, loopt perfect. Alleen net wat je zecht, geen kiosk. :sad::(

Maar wat niet is kan nog komen :):):):)

 
@ ilya,

Nee dat kan niet, alleen naar cryptoworks upc versie (dus ook geen digiturk)

De hardware van een viaccess ci is wel gelijk aan die van conax.

Groeten,

spysat.

 
Laatst bewerkt:
net nieuwe conax-ci.dll op de upload van happy ,deze doet nu ook de kiosken

 
Leuk aanbod op 1 west nu. Ik denk dat ik mijn sirius schoteltje maar eens op thor ga zetten.

 
Pet,

zet op je sirius schotel een Dualfeed, heb je ze allebij....!

is precies 6 graden,,,

kan makkelijk op 80cm.

 
//@ Spysat \\

" De hardware van een viaccess ci is wel gelijk aan die van conax. "

Ik heb zo'n Viaccess (ver 1.2) black cam, en is die nou wel of niet naar conax te upgraden ?? en zoja wie heeft daar ervaring mee ??

//@ sjonnie5 \\ handige site !! iets voor cool links ??

m.vr.gr. SPJ...........

 
@SPJ,

Ja, die viaccess ci is te patchen naar conax !!!

Dit kun je via een laptop en xaload.

Natuurlijk is dit altijd op eigen risico, als het misgaat moet de ci operatief omgeprogt worden, oftewel moet hij worden opengemaakt, de flasheprom eruit, omproggen(als de eprom stuk is uiteraard een nieuwe), de flasheprom er weer in, dichtplakken, klaar !!

Ik heb een heleboel van die dingen omgeprogt

(conax<->viaccess) en dat is bij mij maar 1 keer fout gegaan (en dat was notabene mijn eigen ci).

Dus dat risico valt wel mee, maar het zit er altijd in.

Groeten,

spysat.

 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan