wat kun je er nou mee...

O

opeltje

wat kun je nou exact met dbox2 ontvangers??

het zal wel aan mij liggen, maar wat maakt deze ontvangers nou zo leuk, en welke ontvangers werkt het op? ik heb het verhaal blijkbaar gemist........maar ben wel eruug nieuwschierig of er na de nokia met dvb2000 nu een nieuw speeltje in de woonkamer kan komen te staan.....

groeten opeltje

 
Welke ontvangers:Nokia,Sagem en Philips.

Deze zijn om te bouwen op Linux en zijn de voorlopers van de Dreambox.

Mogelijkheden zijn er legio,op de Duitse boards is er veel over te lezen dus doe eens een poging met Google.

Een echte stabiele ontvanger is het na de ombouw m.i. nog niet maar om mee te spelen is het een heel leuk ding.

 
kijk daar heb je wat aan. overigens heb ik hier een nokia dbox staan, zal het daar ook mee lukken? ik ga eens zoeken naar meer info op de duitse boards, bedankt.

groeten opeltje

 
Als het een dbox1 is (de 9500 variant) gaat dat niet lukken.

De dbox2 is met een powerpc-processor uitgerust.

Zoals Goto al zei is het geen standaard kijkdoos, maar echt een hobbybak.

Leuke features zijn:

- Softcams voor: irdeto, seca, viaccess en nagra, allen auto-updating, en binnenkort natuurlijk conax.

- Ucas ondersteuning. (na inbouw printje)

- Alles via netwerk ( dus streaming van films naar je HD)

- Heel veel software en images te vinden.

 
het ziet er leuk uit.......moet dus maar eens op zoek naar zo´n doos. hier staat inderdaad een 9500 variant. (d-box s, off prem**re box) na het dd2000 gebeuren is het spelen ermee een beetje gebeurt. vandaar mijn vraag.

groeten opeltje

 
Het is een leuke doos voor de hobby, je kunt er zelf het één en ander aan verkloten.

Laat ik duidelijk zijn ,het is geen kijkdoos ,je blijft ermee bezig. :)

 
maar dat moet toch ook.

daarom is het ook zo leuk. alleen maar kijken en verder niets is toch ook niet leuk.

dan kun je beter aan de kabel hangen. nee, het moet naar mijn idee lekker prutsen blijven. dan is het pas echt leuk.

groeten opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan