registery loggen

R

ruff rider

Kent er iemand een programma dat exact bijhoudt wat er in het registery geschreven wordt bij het installeren van software (op win XP). Ik weet dat dat zulke progjes bestaan maar ik kan ze op dit ogenblik niet vinden.

Thanks

Ruff Rider

 
Was er cleansweep.

Maar die firma werd overgenomen door symantec, die het in het pakket van norton stopte.

Maar ze hebben dat pakket daarna wel herzien, dus ik weet niet of het daar nog inzit.

Als je op winfiles.com kijkt (das wel een ouwe link, maar werkt wel), kun je gericht zoeken naar dit soort programma's, want er zijn er zat van.

 
Laaste proggie is een echte registry logger cleansweep wordt pas actief als je een programma installeerd en maak vervolgens 2 snapshots van je pc voor en na installatie met de nodige registry veranderingen, maar het helpt zeker niet als je wilt weten of een programma iets schrijft naar je registry, wat weer heel handig is om bijvoorbeeld beveiligingen etc... te omzeilen.

Dus ik zou zeker voor regmon gaan of soortelijk iets gaan.

 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ondertussen is het probleem opgelost. Zaak was om een programma dat aangaf dat de licentieperiode verlopen was terug lopend te krijgen. Ik dacht deze periode te kunnen verlengen via de keys in de registery, maar dat is niet zo eenvoudig. Wat wel de oplossing heeft geboden is 'cracklock manager' een ideaal programmatje voor alle tijdsgebonden programma's. Een aanrader!

Greetz

Ruff Rider

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan