Enigma: kanalen, coderingen en diseqc

W

W_NL_01

Heb gelezen dat Enigma de rotoraansturing aan kan. Dus ik de nieuwste van Enigma erin gezet. En inderdaad er zit de optie Diseqc 1.2 in alsmede rotoraansturing.

Maar voordat ik iets kon proberen kwam ik al weer problemen tegen waar ik niet uitkwam. Misschien is er iemand die antwoord kan geven op deze problemen/vragen:

- er zit geen map KEYS in. Dus alleen de FTA kanalen werken. Als ik in de /var op de daarvoor benodigde plaatsen de keys zet (overgenomen uit de neutrino versie) dan blijft het beeld op zwart. Alleen BVN werkt. HOE KAN DIT OPGELOST WORDEN?

- de kanalenlijst van DenkTenk (XLS formaat) worden ook niet herkend. Is daar een oplossing voor?

- en last but not least: heeft iemand zijn STAB al draaiend gekregen onder deze versie van Enigma?

(enigma versie: basis van AlexW 1.63 met de files van 5-1-03 erin.)

 
Hier staat wat

momentan funktioniert das alles auf der dbox noch nicht so gut...

weil da versucht wird den strom zu messen, der dem Tuner abgenommen wird.. allerdings geht das auf der dbox gar nicht. Ich muss da noch ne Umschaltung reinmachen.. so dass man alernativ einen °/sek wert eingeben kann.. damit kann man dann in etwa einen timeout berechnen, den enigma vor dem tunen warten muss.. weil der rotor ja noch dreht...

 
hoi hoi

in enigma zit een speciaal cam menu genaamd softcam daar moet je G-BOX aan klikken. ik draai nu mer enigmaPLUS werkt goed zonder storingen of vastloper bij booten. ik gebruik de emufiles van digitalus altijd goed.

maar enigmaPLUS is alleen enigma er zit geen neutrino in als je er niet uitkomt met de keys/of dat menu hoor ik het wel .

gegroet kevin

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan