medewerking satdag

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
In september willen we, samen met de udsb en een andere partij (wie dat is laten we nog ff in het midden) een satdag organiseren.

We zijn momenteel bezig daarvoor een kernteam samen te stellen, maar zoeken nog mensen die hand-en-spandiensten willen verrichten, ik denk daarbij aan mensen die settings en software in diverse ontvangers willen zetten bijvoorbeeld.

Het gaat ons erom dat de mensen die dat eventueel willen doen dat in deze threat melden.

Ik post dit hier, omdat we voor dit werk het liefst sm's hebben en er voor dit item niet echt een topic is;-)))

Het raamwerk van de dag moet nog volledig uitgewerkt worden, maar het is altijd handig te weten welke sm's hiervoor hun medewerking willen geven.

Bedenk wel dat het bij dit soort werkzaamheden erg stormloopt ( gezien de ervaringen van de vorige satdagen), maar dat het ook heel leuk en dankbaar vrijwilligerswerk is;-))

We hebben een locatie op het oog, die ons heel gunstig lijkt, maar moeten daar ter plekke de situatie nog gaan bekijken.

Aangezien de meesten van jullie wel op één van de satdagen zijn geweest, zijn suggesties altijd welkom.

Bedenk wel dat het een hobby-satdag wordt, en wij alles uit eigen zak betalen en het risico lopen, dus een ahoy zit er niet in;-))

doe de opmerkingen en suggesties dan aan mij via pm

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil wel mijn medewerking hier aan verlenen

met ontvangers heb ik eigenlijk het meest met de nokia ervaring

maar andere zullen ook wel te doen zijn

heb ook al eens eens strong 4375 en een 8000 van andere software voorzien

groeten herbies

 
wil ook wel wat hand-en-spandiensten verrichten

m

hangt wel van de datum af natuurlijk maar geloof niet dat die al bekendt is ? (ergens in september)

maar wil mij er wel voor in zetten

 
Het ligt bij mij ook aan de datum en de lokatie. Ik wil me evt. wel bemoeien met software en settings. Ik ben bekend met alle seca dozen behalve echostar 2000. Verders diverse non secadoos, zoals de echo, humax, Dbox, Dbox2 enz.... :laugh:) Ik hoor wel of het nodig is.

 
ook ik ben bekend met het programeren van zender lijsten en software in de diverse ontvangers zetten

ook andere dingeng zou ik kunnen doen ben alleen een betje van vervoer afhankelijk

mischien met ptje iets te regelen

 
Dat vervoer is altijd wel te regelen :)

woutje still learning :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan