Image vraagjes

W

W_NL_01

Na 3 dagen klooien met dbox2 heb ik al heel wat werkende images gezien. O.a. Neutrino, EnigmaPLUS en de AlexW images.

Wat ik niet helemaal begrijp ik dat wanneer ik een AlexW image van de site haal, daar de ucodes enzo in FTP, dan krijg ik gewoon geen beeld. Er is ook geen map Keys.

Is het zo dat dit officiele Images zijn waarop alleen met een abo kaart kan worden gekeken? Of is er een oplossing om deze versies toch de kanalen te laten openen?

En heeft iemand een goede link waar de WEL werkende images opstaan? De bewerkten dus. Ik heb van Frans al 1 gehad maar zou er graag meer hebben.

Misschien wil iemand hier eventjes op antwoorden en me daar enorm mee helpen.

Had zojuist de KerstImage erin en toen ik update via internet (met de box) was er daarna geen land meer mee te bezeilen. Bleef hangen......

 
De images van Alex zijn de legale versies waarbij je dus gebruik maakt van de ucodes die je uit je eigen box hebt moeten halen voordat je dus de nieuwe image erin knalt.

Het is dus heel normaal dat daar dus geen map voor key's inzit, dus inderdaad je raad het al , je hebt een originele geactiveerde kaart nodig om te kunnen kijken.

 
Kan ik dan ook concluderen dat wanneer de tuner is voorzien van een nieuwe print om via de kaartlezer de 6in1 files te gebruiken, ik de orginele versies kan gebruiken?

en waar haal ik zo'n print?

(misschien via denktenk, maar daar heb ik nog niks van gehoord, vandaar de vraag)

 
Neen dat kun je niet ,de voorzieningen zitten niet in de originele Alex soft, die uitbreiding wordt niet ondersteund.

 
Misschien kunnen jullie me dan even adviseren:

Ik kan momenteel dus alleen maar de ASTRA ontvangen omdat mijn motor (STAB) niet aangestuurd wordt door de dbox2.

Ik sta op het punt om een nieuwe schotel te gaan kopen met 3 koppen om Astra, Hotbird en Sirius te gaan ontvangen en mijn stab te verkopen.

Is de verwachtring dat er op korte termijn een versie uit zal komen die diseqc 1.2 ondersteunt of zal dat voorlopig nog niet komen?

Kortom: motor verkopen en nieuwe schotel nemen of niet?

 
een diseq motor zal de dbox2 zonder hardware aan passing nooit kunnen besuren daar hier vooer de voeding

tezwak is

een 4 voudige diseq switch is echter een lueke oplosing

 
of een polarmount met een actuator kopen en er dan een v-box tussen zetten.

 
Ik ben niet zo`n voorstander van Astra/Hotbird en Sirius op 1 schotel. Ze zitten dan nogal buiten het brandpunt. Ik zou dan liever 2 schotels zetten. 1 met astra/hotbird en de andere met sirius.

 
er s een speciale ovale schotel (nieuw op de markt) met vaste 3 LNB houder die deze satellieten kan ontvangen. er moet een diseqc switch 4/1 tussen en dan zou het 100% moeten werken, echter kan dbox2 nu wel of niet 3 satellieten schakelen via switch/diseqc?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan