ebay?

I

italone

heeft hier iemand ervaringen met ebay?

ik zag daar een plasma tv staan voor 185 euro.

een beetje stom van me maar hoe kunnen ze met zo n kleine bedrag beginnen.Ik zou best willen bieden maar weet niet of het verstandig is. De verkoper kan net zo goed een oplichter zijn,die je een doos opstuurt met een aantal bakstenen erin.

Weet hier iemand meer over?

Groetjes Italone

 
Denkelijk een typefout of iets anders. Misschien is het wel een flatscreen monitor, en dat de eigenaar geen verstand van zaken heeft en dat ook een plasma tv noemt.

Je moet er gewoon mee uitkijken. Je kunt heel aardig kopen, maar ook opgelicht worden.

Het beste is als je met de eigenaar kan afspreken dat je na ontvangst betaalt, alleen ligt dan het risico bij de eigenaar en er zullen er altijd zijn die dat niet willen (zou ik zelf ook niet snel doen trouwens).

Rembours kan ook, maar ik kan je helaas niet met zekerheid vertellen of als je een lege doos koopt, het bedrag dan daarna weer door je bank kan laten terugboeken.

 
ikzelf heb al computer onderdelen gekocht op ebay maar ik regel het altijd

dat wat ik bestel ik ook zelf kan gaan afhalen en ik betaal bij overdracht na controle en ik moet zeggen ik ben zelf tevreden

dus zie maar wat ge wilt hebben en liefs kopen in uw omgeving

groeten tendo

 
Het kan best wel zijn dat de biedingen zeer laag beginnen (dit is natuurlijk wel zeer laag) maar dat naargelang de sluitingstijd naadert de prijs fors verhoogt, zelfs vooral in de laatste minuten.

Greetz

Ruff rider

 
Ik denk dat misschien toch wel verstandiger is om niets te kopen

op zo n manier .Ik vind het te risico vol

Groeten Italone

 
Ik heb mijn multitainer via ebay gekocht en nog wat andere zaken zoals de ci sloten en een 2e satkaart.

Het is natuurlijk een kwestie van vertrouwen maar ik ben tot op heden nog niet 1 keer teleurgesteld.

 
ik sluit me hier bij aan.

ik heb ook regelmatig dingen gekocht en ook in het buitenland , vaak kun je ook het profiel van de verkoper/aanbieder bekijken wat enige zekeheid kan geven.

ook ik heb nog geen zepers gehaald via ebay...

m.vr.gr. SPJ.......

 
Koop ook regelmatig op Ebay nl, de, com, en ben er zeer tevreden over. Wat ik koop zijn SAAB modellen en dingen voor de "heb"

Voor de betalingen gebruik ik PayPal of de bank.

Groeten Simon.

 
Oppassen ... !! Vriend van me is bestolen voor 1000 €

Ja ook met een plasma tv....

Hoe gaan ze te werk ??

Ze vragen om een bankoverschrijving via Western Union...

Eens die gedaan is bellen ze je terug om het password... ""zodat de bestelling sneller afgehandeld kan worden"""

Geef je dit , dan kan je naar je plasma & je centjes fluiten.. ze zijn zo slim om een hongaars of bulgaars gsm kaartje & bank adres te gebruiken ....

Stuur de link eens door .. Die oplichters zijn er makkelijk uit te halen...

 
Laatst bewerkt:
Kan je maar een advies geven,,koop daar alleen maar als je met de verkoper kan regelen dat je het zelf komt ophalen en dus eerst kan zien wat je koopt en of het ook daarwerkelijk werkt.

greets,,Jack

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan