Vastlopen fun 6-in-1 op france C+

S

Satslope

Hebben jullie dat ook?

Sinds kort loopt de cam vast als ik op een frans c+ kanaal kom met de 6-in-1 kaart (Hutsefruts V12 maar ook met andere)

De ecm pid staat dan natuurlijk op viaccess.

Ik heb gemerkt dat sommige eeprom files iets langer beeld geven (raar dat dat uitmaakt) maar lopen allemaal vast.

Dezelfde viaccess provider (008Cxx 0080xx 007Cxx) werkt op andere pakketten (zoals MTV) wel goed.

Ook de TPS kanalen komen nog steeds prima door (kwestie van even handmatig de goede pid en autoswitch uit)

Ik heb Allsas4, 4.4 en 5.4 geprobeerd maar dat maakt niks uit.

Vermoedelijk kan de funflash niet met een nieuwe ecm lengte overweg oid.

die flash werd oorspronkelijk geschreven door "Mickey" : weet iemand of die nog ergens een site heeft?

 
Ik neem aan dat je het probleem in de Nokia hebt.

Ik heb dit met de Nokia nog niet geprobeerd.

In mijn Humax lopen deze kanalen vast. Ik moet de hummie dan met de schakelaar achterop resetten.

 
Ik heb het Cardtype op :0601 0602 0603 0604 staan

Je kan ook met ISVEdit je coco hier mee aanpassen.

Dit werkt op de 9500/Dbox.allsas 5.4/4.0 .

Gr Ghost.

 
Het vreemde is dat het daar niet aan ligt.

Ik heb een flash en eeprom gekregen (thanx!) die het prima doen, ook met 06 02 in de CoCo.

Gebruik ik een andere eeprom loopt ie vast, gebruik ik een andere flash ook. Dus de combinatie doet het em.

Met Wallbanger ziet de data er onschuldig uit, behalve dat de Nokia soms valse EMM-data richting Wallbanger stuurt met allemaal nullen erin. Misschien dat daar de funkaart niet tegen kan? Aan de andere kant loopt het meteen vast zodra de kaart gereset is. Dus dat zou zoiets weer uit moeten sluiten.

De flash is een V4.30 en de eeprom een van 13-10 van DAVEFUNVI (met dank aan de afzender!). In die eeprom staat overigens 01 00 (seca) als 2e "coco" ofwel EMM ID. Dat kun je doen, maar dan is Stream niet meer AU. Ik heb dat gewoon in 06 02 veranderd en dat gaat ook.

Iemand die hetzelfde probleem heeft kan em natuurlijk van me krijgen.

Het werkt als een trein maar waarom de gewone funfiles van oa huts het niet doen dat is me een raadsel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan