Samsung 9500 probleem

S

SPJ

Schiet mij maar lek !!

Ik heb dus een probleem met het kanalenlijstje en het gaat mij erom om een leuk lijstje in mijn 9500 te proppen, leuk voor mij en mijn gezin. mijn gezin omdat de 9500 ( vind ik ) erg gebruiksvriendelijk is en een mooie epg ( indien aanwezig ) heeft.

Ik heb alle mogelijke firmwares gedownload , die er in gezet met Samsungsat maar ook met DSR9500edit en dat gaat ook prima. Vervolgens een lijstje samen gesteld ( .dsb ) met wat favorieten van mij en de fam erin en ook dat slikt die wel maar dan begint het gedonder.

Als ik 'm dan manual laat scannen naar een willekeurige zender en vervolgens de data weer uit de ontvanger haal ( om te bewerken ) lijkt het wel of er een virus in de data zit. bijv: Samsungsat opent wel het sdb.bestand ( DSR9500 doet dat niet eens en geeft een foutmelding bij dit sdb.bestand ) maar maakt vervolgens van de "provider" Canal+ ineens een heel raar woord .

Ik ben dus zo al een dag of 7 aan 't kl*ten en kom er dus niet meer uit.

Wie weet er wat ??

Alvast bedankt.

ennuh.......... ben nah ff niet vrienduluk... SPJ !!!!!!

 
bij hutsefruts staat iets.

even een email zenden en je krijgt het paswoord.

groetjes droopy

 
Probeer het eens met Setedit van Wolfgang, je kunt de demoversie downloaden en vervolgens de settings uitlezen.

Allereerst ervoor zorgen dat je aktuele software via de sat down load (volgens mij is dit nu 1.26). De software op internet is max versie 1.20.

Daarna manueel scannen (of een kant en klare settingslijst gebruiken en bewerken).

Ik heb met Setedit nooit geen probs gehad.

Grtz Mike

 
Want met setedit in de niet geregde versie kun je maximaal 19 kanalen editen.

Kom je hoger uit, dan kun je niet meer saven of naar de ontvanger schrijven.

Dus moet je telkens als je een paar wijzigingen hebt gemaakt ff saven.

Als je dat weet is dat niet erg.

Setedit is niet duur, en zijn geld waard.

Dus als het je bevalt en van die beperking af wil gewoon reggen.

Ga niet op zoek nar cracks, want dan kom je zeker problemen tegen.

Het programma zal dan net doen of alles goed is.

Maar als je dan naar je ontvanger gaat schrijven, zal die totaal ontregeld worden.

 
Helemaal mee eens MAS3, Gewoon registreren!!!!!!!!!

Grtz Mike

 
Ik heb bij Huts gekeken maar daar kwam ik niet veel verder.

Setedit maar weer van de plank gehaald, en nu eindelijk sinds vanavond de combinatie van Setedit/samsungsat/Dsr9500 greprobeerd en hehe, eindelijk kan ik nu mijn eigen lijstje er ook uit halen zonder datie er ineens heel gek uit ziet. Ik heb de firmware SeViCoNa er nu in zitten en alles draait weer zo als 't hoort.

Waar 't nou aan gelegen heeft ?? ik zou 't niet weten.

iedereen bedankt voor 't meedenken.

m.vr.gr. SPJ..........

Soms zou je wensen dat je 3 ogen had !!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan