verjaardag

Awel ik zal het zeggen ik zat op een ander board en in volle glorie op de verkeerde pc beginnen typen , na editten kon ik wel de titel niet verwijderen .......... vandaar

sorry voor het ongemak , mag door het management gerust verwijderd worden :biggrin: :biggrin:

 
Nee we laten hem lekker staan, eens geschreven blijft geschreven en dat gezegd hebbende eisen we nu ook ons stuk taart.:biggrin:

 
Da's nu eenmaal het gemak als je met twee pc's tegelijk bezig bent (dit is Belgisch)

missen is menselijk

De taart is reeds op , en anders kan ik de kruimels opsturen want dat scheelt in portokosten ,kan lekker is een envelop :biggrin:

 
En die Belgen maar beweren dat Nederlanders zuinig en krenterig zijn;-))))))

 
Awel nu kan een Nederlander geen dubbeltje meer in twee bijten ,daarom is die zuinigheid ervanaf :tong:

 
We kunnen het nog steeds in tweeen bijten hoor als het moet, maar we bijten nu de cent terug is liever de cent weer in tweeen. Het is dan weliswaar een eurocent, maar dat mag de pret niet drukken, scheelt toch al weer 9 eurocent met een dubbeltje.:biggrin:

Bij de weg... het doet niet terzake dat de taart op is, het is dan ook niet de bedoeling een oude taart te sturen, ook geen kruimels, men placht dan gewoon een nieuwe taart te kopen.

Maar ik weet het goed met je gemaakt, je komt gewoon naar de open dag die we samen met anderen organiseren en dan kom je ons tegen die tijd een verse taart aanbieden, dan zijn de meesten van ons ook aanwezig om het op te eten.

En maak je maar niet druk over het feit dat 1 taart niet voldoende is, zoals je zelf net al aangaf weten wij Nederlanders uitstekend weg met verdeling van zoiets.:biggrin:

 
nederlanders niet zuinig....???

ik ken ze, die hebben het zo slecht, die knippen zelfs de hagelslag door de midden...... :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan