DVD2One DVD9 -> DVD5 in 15 minuten

M

Mike The Bike

Geen re-encoding meer, maar transcoding, that's the new thing!

Super geinig proggie, wel erg groot om te downloaden, 92 Kb!

Hiermee is het mogelijk de veel verspreide DVD9 (duallayer DVD) op een 1 DVD5 (single layer=DVD-/+R(W)) te branden.

Ik heb t getest en ben positief verrast over het resultaat en tuurlijk, als je moet re-encoden zie je ook verschil met het origineel en nu dus ook!

Maar het transcoden van ongeveer 15 minuten voor een 2 uur film is werkelijk fenomenaal.

Wel lust DVD2One geen 'live' DVDs rechtstreeks vanuit je DVD ROM speler, je zult m eerst moeten rippen naar je HD, dan DVD2One starten en output dir selecteren. Daarna branden met een willekeurig proggie.

Alleen met NERO heb ik negatieve ervaringen: de DVD wordt niet in mn standalone player herkent. Wel in de PC maar ja daar koop ik geen DVD Recorder voor.

Interessante site: http://www.dvd-svcd-hilfe.de/forum/mb1/dvd2one/dvd2one.htm

Grtz Mike

 
Mike, leuk dat we meerdere hobbys gemeen hebben, sinds enige tijd ben ik ook begonnen met me te verdiepen in de dvd kopie materie.

Ik neem aan dat jij al enige ervaring hierin hebt, kun je mij eens vertellen met welk programma je de dvd's ript naar de hdu, en met welk programma je de beste ervaring hebt ??

alvast bedankt.

Fenzo.

 
Fenzo,

Inder gemeenschappelijke hobbies blijven leuk, het moet alleen snel en uitstekend gaan ;)

Ik rip met DVDDecrypter de DVD naar de HD en gebruik dan DVD2One en om te branden gebruik ik Gear Pro DVD

Das alles!

Grtz Mike

 
@Mike

Wat is je versie van Nero ? Er worden regelmatig verbeteringen aangebracht. De laaste is 5.5.10.0.

 
Klopt! Nero maakt voor mijn Standalone DVD player geen 100% DVD conforme kopieen.

Op bijvoorbeeld een Cyberhome is de copy weer wel te lezen.

Mijn Standalone DVD player (Daewoo DV115 Home Cinema Set)

is blijkbaar erg kieskeurig voor wat betreft de kopieen. Maar met Gear Pro geen prob! Enne mijn Daewootje heeft wel een optische digital ingang, leuk voor de Dreambox

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan