3310 valt spontaan uit

C

cb0rmn

hallo

ik heb mijn nokia 3310 en die valt spontaan uit onder het bellen

nu heb ik al een nieuwe batterij gekocht maar het probleem is nog steeds hetzelfde.

wat zou hiermee aan de hand zijn.

heeft iemand een tip.

ik hoor het wel...

 
Als je al een nieuwe accu hebt lijkt me het probleem niet aan de accu te liggen.

Haal de accu er eens uit, dan zie je aan de bovenkant van de telefoon een paar pennetjes op de plaats waar de telefoon contact maakt met de accu.

Misschien zijn deze wat te ver naar binnen gedrukt, dat gebeurt wel eens.

Wat wel eens wil helpen is om met een naald of een klein schroevendraaiertje deze pennetjes iets verder naar buiten te halen zodat ze beter contact maken met de accu.

Daarna deze pennetjes en ook de contactvlakjes van de accu eens goed schoonmaken. Met een beetje geluk is het probleem dan voorbij.

Zoniet dan is de oorzaak waarschijnlijk iets anders en hoop ik dat een van de anderen met wat gsm kennis je nog tips aan de hand kunnen doen.

Suc6.

 
bedankt voor de tip Black tiger.

zal zometeen eens kijken wat ik kan doen .

en voor tips sta ik altijd open.

 
het was dus niet het verhaal met de pennetjes maar was wel te proberen.

ik denk koop nieuwe accu , dat hielp ook niets

ik zoeken naar een oplossing op de forum's die alleen maar over mobieltjes gaan en ja hoor oplossing 1 binnen 5 minuten .

ik moest een onderdeeltje van de printplaat solderen en dan zou het probleem verholpen zijn, kijk maar deze link.

http://www.salesplaza.nl/forum/index.php?board=15;action=display;threadid=4626;start=0

maar dat was het ook niet het probleem verdween maar niet.

en toen kwam er iemand op dat zelfde forum met een andere oplossing een nieuwere software erin, want het toestel was al een dik 2 jaar oud

er zat in een versie 4.?? kan je bekijken met *#0000#

deze versie heb ik laten vervangen door een versie 5.57

en heb er maar gelijk dan maar een 3315 van laten maken.

en het probleem was opgelost.

hij doet het weer hij blijft nu wel aan tijdens het bellen en gebeld worden.

groetje cb0rmn

 
Da's leuk, heb je meteen dat die automatisch vergendelt. Ik heb een 3330, daar kan ook een 3315 van gemaakt worden maar volgens mij vervalt dan de wap-functie.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan