338 image en conax

S

satwalker10

Ik zou graag willen weten hoe je conax werkend kunt krijgen in de 338 image

Heb een image met een aparte opstart functie voor newcam en die werkt perfect op conax

Als ik de 338 image heb kun je in gbox alles proberen wat je maar wilt maar geen conax

Ik heb de keys uit de newcam image gelezen uit de dir temp en keys en weerterug gezet in de 338 image

Alles werkend maar geen conax

Dus ik vraag me af of de conax keys wel in de keyfiles zitten

Als ik de keysfiles nalees met kladblok dan zie ik niks van conax staan

of is er een aparte directory van newcam waar de conax keys in zitten

Dat de newcam directory bijv niet uit te lezen is

Settings opnieuw scannen is ook een probleem

Elke keer na een sat te hebben gescand zijn ale andere sats verdwenen

Alle 3 instellingen geprobeerd ( new bouquettes ,leave curent en erase all) mar alle instellingen andere kanalen verdwenen

Vreemd genoeg blijven de boeketten wel zitten maar zonder kanalen

Met de seting van denk tenk wil mijn dbox niet overweg

Na opstarten krijg ik gelijk melding van kanalenlist is leeg

Dit zijn misschien wel veel vragen in 1 keer maar ik wil toch meer weten over de software etc

BvD

 
NewcamD maakt gebruik van de info in de dir var/scce.

Dit in tegenstelling tot bv gbox die gebruik maakt van var/key.

Nu heeft de 338 niet de infrastructuur met een dir var/scce.

Om dat daar in te proppen is meer nodig dan simpelweg de bestanden in de box te kopieren. Ze zo je ook alle verwijzingen moeten aanpassen naar de emu.

Het beste om conax werkend te krijgen in de box is om een image als basis te nemen die al ingericht is met newcamd (en dus een dir var/scce heeft).

Hoe dan te handelen is beschreven in de file newcamD14forDbox2conax die wel ergens te vinden is.

In inderdaad zal je dan via de methode expert functions de zaak met newtuxflashtools moeten aanpakken.

Op duck vroeg je om een settings-editor voor neutrino: neem Zapiteditor, die werkt perfect.

Wat betreft de settings, die bij jouw niet werken: installeer ook de satellites.xml, dan moet ie draaien.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan