UCAS ???

A

alf

wie kan mij vertellen waar ik meer kan vinden over UCAS ontvangers.

wat zijn de voor of nadelen van een UCAS ontvanger.

ik weet dat de extreme ontvanger zo'n ontvanger is en dat daar een magic module inzit.

wat doet de UCAS.

misschien wel een domme vraag,maar wie leert me wat bij.

bvd alf

 
Ucas ontvangers zijn in feite seca(en seca2) ontvangers, vaak ook nog voorzien van de mogelijkheid extra modules(voor een willekeurige codering) te plaatsen. Let we, er zit geen magic module in, maar je kunt de embedded cam van ander software voorzien met een Ucas programmertje.De cam komt dan in de zgn Dreemload en kan dan met een MMprogramkaart worden geplaatst in bv penta of tetra. Dan is deze cam geschikt om de fun x in 1 files te lezen en te decoderen.

Denk erom , het is een one-way aktie. Softwarematig kun je niet terug naar de oorspronkelijke uitvoering.Hardware matig natuurlijk wel.

 
Staat voor Universal Conditional Access System, als ik het niet mis heb.

En nou is het mooie dat dat inhoudt dat de decoder hardware zo ongeveer met elke bekende codering om kan gaan.

Het gaat er dan wel om dat de juiste software erin staat, zoals je hierboven en in je vorige thread kunt lezen.

Dan kun je de ORIGINELE kaart van dat systeem erin doen, en zal het werken.

Dus heb je nog zo'n blauwe irdeto multichoice kaart, of een seca kaart, maakt niet uit.

Stop er maar in, en hij draait.

Leukste is wel dat men eer zeker van is dat ook de komende kaartwissel overleeft zal worden, dat betekent: seca2 zou er ook mee draaien.

Dat laatste geloof ik als ik het zie, maar er zijn mensen die dat al gezien zouden hebben :)

 
Inderdaad, ik heb een Atlanta 5400 IR2CI+ (een van de betere UCAS tuners), alsook een officieel C+FR abo seca2. De kaart krijgt elke maand de automatiche update.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan