inbouw MM 1.4 probleem

M

mupsje

ik heb een toppie 4000 met net een nieuwe inbouw module...

nm. de MM 1.4. deze heb ik gekocht omdat dan het blokken van het beeld na opname er niet meer is.. werkt perfect...

nou had ik penta 1.09 er op en wou ik zelf even penta 1.05 erop zetten want men zegt dat deze het beste draait op de toppie.. nou is er wat fout gegaan met het progge.. van de mm. hij kon op het laatst de flash niet schrijven..

tot gevolg dat ik nu al een paar uurtjes aan het proberen om hem opnieuw te proggen maar ik krijg hem mar niet in dreamboot stand.. staat continu op initialiseren, en krijg dit niet weg.. HELP AUB

mupsje

 
oplossing mischien ?

progger uit de ontvanger

en even paar keer achter elkaar de spanning van de receiver af

3 keer kan genoeg zijn . hierna in menu kijken of dreamboot er weer is .

dit werkt dus bij ucas ontvanger ook als flash foutje heeft gemaakt. of ander paar x achter elkaar een kaartje in en uit de receiver. ( gebruik hier dus oud gold kaartje voor :)

de loader van magic blijft dus wel in de flash staan . Ook als het fout is gegaan met proggen .

gr

 
Heb ik allemaal geprobeert wat je schrijft maar lukt maar niet...

is er geen manier om hem met een soort software te resetten via een laptop ofzo?

mupsje

 
Probeer dan voorzichtig de CI in en uit te schuiven voor een paar keer terwijl de ontvanger aan blijft staan.

Ik heb hetzelfde probleem gehad na een verkeerde file en bij mij kreeg ik de module pas weer in dreamload op deze manier.

Suc6

TeeJay

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan