Irdeto 1.06 cam

S

SPJ

Kan iemand mij vertellen of ik dit allemaal goed heb begrepen ??

Ik heb hier dus een irdeto 1.06 cam. p/n 901275 rev 1.0 staat er op de achterkant.

Als ik 't allemaal goed gelezen en begrepen heb ( gelezen bij http://www.lefdata.com/ci_ca/ ) kan deze cam dus niet opgewardeerd worden naar allcam ????

kijk 't liefste zou ik gewoon horen dat ik 'r geen bal van heb begrepen want ik zou graag van deze cam 'n allcam willen maken........ wie heeft hier ervaring mee ??

m.vr.gr. SPJ........

en als je toch 'n oog over hebt.....

 
Jij geloofd mij weer niet he? Ik heb t je gisteren nog verteld, of ben je dat alweer vergeten? ;) ;) ;)

Met een Irdeto 4.6SE kan t wel

Gave DVD van Two Towers! SUPER kwali!

Grtz Mike

 
een 4.6se is dus reeds een zgn allcam.

belangrijkste te weten is dat de irdeto CI module, die geschikt is voor ombouw middels subroutine of upgrade middels Laptop.

nec chip 205 en 206 zijn hier dus geschikt voor.

euro irdeto ci heeft nec chip 209, deze is niet geschikt en of bedoeld om te programmeren,

wel kunnen deze middels fimware in een aantal ontvangers dienst doen als zgn multicam , freecam alike dus,

dus haal het woord allcam/freecam/en multicam niet door elkaar,

het basisbegrip van Allcam komt voort uit het lezen van kaartypes voor het irdeto systeem die verschillende landen en aanbieders in gebruik hadden, bv 0/c/ d kaarten enz.

praat je over een module die meerdere coderingen handelt en/of emuleerd, dan praat je over multicam.

 
@mike ..... 't ging niet om geloven maar meer dat 't kwartje nog niet gevallen was....

yes 2 towers was inderdaad toppie om te zien en waar die vandaan kwam komen er nog veel meer

m.vr.gr. SPJ............

 
Hebben ze nou al de twin towers verfilmt?

Vind het maar raar!

 
Yep ,, gewoon thuis in m'n luie stoel.

ennuh dolby surround en NL ondertitels

m.vr.gr. SPJ..............

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan