website

T

tendoryu

ik had eigenlijk een vraagje wanneer kost een website geld?

wat ik weet is eigenlijk dat de meeste websites gratis webruimte weggeven om iemands website te plaatsen

waarom plaatsen dan sommige website banners??

tendoryu

 
Een website kost pas geld als je gevrijwaard blijft van reclame e.d..

Een website kost geen geld als bedrijven hun reclamebanner mogen plaatsen zodat de webruimte betaald word door bedrijven.

Webruimte is veelal ook gratis als men de gegevens van de beheerder mag verkopen aan derden, zoals aan bedrijven die dan reclame kunnen sturen en jouw surfgedrag bestuderen.

Eén tip"als je van privacy houdt, betaal dan gewoon voro je website!

Let dan goed of er in je contract staat dat jouw gegevens niet doorgespeeld mogen worden aan derden!

 
Daarnaast krijgen mensen met een internetaccount vaak ook webruimte bij hun provider.

Dat is over het algemeen ook gratis en zonder banner (zit inbegrepen in je abbokosten).

Men stapt meestal over naar andere hosters en/of banners als men meer webruimte, meer mogelijkheden en/of meer bandbreedte nodig heeft dan men bij zijn eigen provider krijgt.

 
dus gratis is een

maar zijn er beperkingen in het geen dat er op uw website vershijnt omdat ik geef nu een voorbeeld

ook hier mag er geen commerciele site toe geligt worden

tendoryu

 
Nee dat ligt er maar helemaal aan.

Bij ons mag geen commerciele wegsite toegelicht worden omdat we dat gewoon zelf niet wensen.

 
ok bedank nu weet ik genoeg ik was eigenlijk altijd van mening dat het verboden was van buiten af reclame op eigen website te plaaten

groeten tendoryu

 
Reclame maken is 1 ding, commercieel gebruiken een ander.

Ik denk dat je dat door elkaar haalt.

Bij de meeste providers mag je je privè site niet commercieel gebruiken.

Daarvoor zijn de zakelijke abonnementen bedoeld.

Waarschijnlijk heeft dat te maken met het te verwachten verkeer op je site, als je zaakjes goed gaan is een zakelijke site drukker dan een privè site.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan