toetsenboard laptop

O

opeltje

pffff heb ik weer. nadat de laptop niet lekker meer liep heb ik de hd maar gewist. een nieuwe windhoos er op en draaien maar.

dit gaat goed, maar het toetsenboard wil niet wat ik graag zou willen. windows ziet hem als gewoon toetsenboard terwijl het een laptop toetsenboard is. dus ik heb nu een teveel aan toetsen. in xp kan ik wel wat wijzigen, maar de 83 toetsen kloppen ook niet. de pijltjes, puntjes enz staan op de verkeerde toetsen ingesteld. ook kan ik bij de leverancier geen drivers vinden.

wie weet raad.

het betreft een aldi medion laptop md 5400 p4 2.53 mhz

win xp home

groeten opeltje

========================

Even de url weggeedit.

 
Laatst bewerkt:
Hallo.

Je vertel dat niet alles op zijn plaats zit , en dat je xp heb..

In je taakbalk kun je de instelllingen van je toetsen bord veranderen.

Druk een op Ctrl+Shift in ..

Dat zal de instellingen veranderen van de toetsenbord en op Engels (Verenigde Staten) zetten.

Je kan ook op het toetsen bordje onder in de taakbalk veranderen naar Engels Verenigde Staten ..

 
klopt exact wat je zegt, maar ook hiermee is het prbleem niet opgelost. na mijn idee heb je voor een laptop andere drivers nodig of zoiets. je kunt allerlei toetsenboarden instellen in win xp, maar geen laptop board. overigens heb ik dit probleem no nooit gehad. mijn vorige laptop had er ook geen moeite mee. maar daar zat win 98 op. ik heb de leverancier een e/mail gestuurd, mogelijk dat daar een goede oplossing vandaan komt.

bt...sorry voor de url, had het niet zo snel door.

groeten opeltje

 
Is niet erg Opeltje. Kan voorkomen.:)

Misschien heb ik nog een tip voor je. Helaas weet ik niet of dit in XP ook kan, met 98 kon dat wel. Daar kon je namelijk kiezen voor typen toetsenborden, zoals 105 key enhanced, 101 key standard en 98 keys of zoiets.

Er zit dus een verschil in aantal toetsen in, maar het is me dus niet bekend of dit in XP ook nog kan.

 
jawel dit kan ook in xp, maar dit lost jammer genoeg ook niets op.

groeten opeltje

 
overigens ben ik er uit dat de laptop is gemaakt door asus. mogelijk heeft er iemand drivers voor een asus laptop. het is te proberen he. nog geen reactie van de helpdesk gehad......

enne hij heeft 87 toetsen. en dit komt in xp dus niet voor.

groeten opeltje

 
87 toetsen maar? Da's weinig ja. Ik ben echter bang dat je dat niet zo snel zult vinden, ik kan me niet herinneren echt eens keyboard drivers tegen gekomen te zijn.:sad:

 
ik wacht de e mail van de leverancier maar rustig af denk ik.....

groeten opeltje

 
Kijk es of je HIER wat meer te weten kunt komen.

Hoef je niet te wachten, wantr dat kan zo lang duren...

 
Laatst bewerkt:
mas3, ook dit mocht niet baten. heb nog even met medion gebeld en de oplossing is er nu. het is erg simpel. gewoon de toetsenboard instellingen op nederlands zetten en de normale 101 toetsenboard drivers laden. het is niet logisch, maar het werkt.

was alles maar zo makkelijk, zucht.

groeten opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan